پانته‌آ بهرام بدون حجاب در اکران مردمی سریال پوست شیر

پانته‌آ بهرام، بازیگر سینما در اکران مردمی آخرین قسمت سریال پوست شیر بدون حجاب اجباری حاضر شد این در حالی است که وزیر ارشاد به طور ضمنی تهدید کرده بود که هنرمندانی که همچنان بر مواضع خود هستند ممنوع الکار می‌شوند.


هم‌زمان با پخش آخرین قسمت سریال پوست شیر، اکران مردمی این سریال با حضور عوامل و بازیگران آن در پردیس سینمایی لوتوس مال تهران برگزار شد.
در این مراسم پانته‌آ بهرام، هادی حجازی فر، پردیس احمدیه، علی‌رضا کمالی، ژیلا شاهی، جمشید و نوید محمودی حاضر بودند. حضور پانته‌آ بهرام در این مراسم بدون حجاب اجباری توجه‌ها را به خود جلب کرد.
وی سال گذشته نیز عکسی بدون حجاب از خود در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد که متن زیر عکس حاوی هشتگ‌های مانند «زن، زندگی، آزادی» و بازیگرانی بود که به خاطر برداشتن حجاب بازداشت شده بودند.
محمد مهدی اسماعیلی، وزیر ارشاد درباره ممنوعیت فعالیت برخی از هنرمندان گفته بود: «به طور کلی تلاش می‌کنیم برای افرادی که اظهار ندامت و پشیمانی کرده‌اند و به آغوش مردم و جامعه برگشته‌اند، فضای کار را فراهم کنیم.» او با این حال اضافه کرده بود: «اما آن‌ها که همچنان سر ناسازگاری با آرمان‌های مردم ایران را دارند، قصه‌شان متفاوت است.»
سریال پوست شیر، سریالی با موضوعی معمایی و جنایی است که در سه فصل در شبکه نمایش‌های خانگی منتشر و آخرین قسمت فصل سوم آن عرضه شد.
نام این سریال از آهنگ قدیمی ابی خواننده ایرانی گرفته شده است و در چندین صحنه از این سریال از جمله قسمت آخر این آهنگ با صدای این خواننده که پس از انقلاب به آمریکا مهاجرت کرده است نیز پخش شد.

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1239764
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
282
974
282
1231446
5599
15244
1239764

آی‌پی شما: 3.128.190.102
امروز: یکشنبه، 16 ارديبهشت 1403