فقر طرحی به منظور یارگیری در سپاه پاسداران?!

روز ۲۸ مارس، همایشی با محوریت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همت گروه Iran in Focus در استکهلم برگزار شد.  


آروین خشنود، کارشناس علوم اجتماعی و سیاست خارجی ایران و از برگزار کنندگان و سخنرانان این مراسم به موضوع فقر در ایران پرداخت و این‌که چگونه فقر ایجاد شده توسط جمهوری اسلامی به‏گونه‌ای استراتژیک به منظور یارگیری برای نیرو‌های امنیتی در کشور مورد استفاده قرار می‏ گیرد. برای نمونه عضو بسیج شدن افراد زیر خط فقر در جامعه، منجر به دریافت کمک ‏های مادی و همچنین پیشرفت مادی در زندگی‏ شان می‏ شود.
دکتر اردوان خوشنود، جرم ‏شناس از سوئد نیز درباره‌ی جایگاه سپاه پاسداران در جمهوری اسلامی، ساختار و فعالیت‌های غیر نظامی آن و همچنین عملیات تروریستی سپاه در خارج از مرز‏های ایران صحبت کرد. او با اشاره به ترور در رستوران میکونوس و بمب‌گذاری در عبادتگاه یهودیان در آرژانتین از فعالیت‌های جمهوری اسلامی در سوئد و دیگر کشور‌های اتحادیه اروپا گفت.
در این مراسم، میزگردی درباره سپاه پاسداران و قرار دادن آن در لیست گروه‏ های تروریستی انجام شد که چارلی وایمرز، نماینده سوئدی پارلمان اتحادیه اروپا، نگار یوسفی، روزنامه‌نگار، دکتر ماگنوس نورل، پژوهشگر مسائل مربوط به تروریسم و خاورمیانه و با مدیریت مینا بیلینگ شرکت کردند.
همچنین در این نشست چند تن از نمایندگان پارلمان سوئد، خبرنگاران سوئدی و ایرانیان فعال در أمور سیاسی حضور داشتند.

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1231769
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
323
1173
323
1221950
12848
16017
1231769

آی‌پی شما: 18.189.189.239
امروز: یکشنبه، 09 ارديبهشت 1403