انتقادها خطاب به ایرج طهماسب

پخش قسمت اول برنامه تلویزیونی «مهمونی» با کارگردانی و اجرای ایرج طهماسب، با موجی از واکنش‌های منفی گسترده‌ روبه‌رو شده است.


کاربران زیادی در شبکه‌های اجتماعی که شماری از آن‌ها را خانواده‌های کشته‌شدگان و هنرمندان تشکیل می‌دهند، مضامین به کار گرفته شده در این برنامه را «اهانت» به معترضان زن و تلاش برای «عادی‌سازی» توصیف کرده‌اند.
یکی از منتقدان به بخشی از برنامه «مهمونی» ایرج طهماسب، آتش شاکرمی خاله نیکا شاکرمی بود که با انتشار یک استوری نوشت: «کسی حق نداره تو هیچ برنامه طنزی با هیچ لحن کنایه‌آمیزی درمورد بچه‌های ما حرف بزنه. از عادی‌سازی افتادین تو لاین دلقک‌بازی.»
نیک یوسفی، فیلم‌سازی که در جریان خیزش انقلابی هم بازداشت شده بود نیز با انتقاد از ایرج طهماسب، تصاویری از کیان پیرفلک، نیکا شاکرمی، و حنانه کیا منتشر کرد و خطاب به ایرج طهماسب نوشت این‌ها خواهران ما هستند که به خیابان رفتند و هرگز به خانه بازنگشتند.
برخی کاربران هم به این نکته اشاره کردند که بسیاری از بچه‌هایی که در جریان اعتراضات کشته و دستگیر شدند، مخاطبان ثابت برنامه‌های ایرج طهماسب در سال‌های گذشته بوده‌اند، اما اکنون بازداشت آنان از سوی ایرج طهماسب به سخره گرفته می‌شود.
در بخشی از قسمت اول «مهمونی» شخصیت سیروس این سریال در پاسخ به طهماسب که پرسید سال ۱۴۰۱ چه‌طور بود؟ گفت خوب بود، خواهرم را گرفتند. طهماسب که متعجب شده بود پرسید خواهرت را گرفتند؟! توی خیابان رفته بود؟! و سیروس جواب داد توی خیابان هم می‌رفت، سرکار هم می‌رفت. طهماسب پرسید کی گرفتش؟! و سیروس گفت پسری پیدا شد و گرفتنش!

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1231453
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
7
1173
7
1221950
12532
16017
1231453

آی‌پی شما: 18.218.127.141
امروز: یکشنبه، 09 ارديبهشت 1403