آتش سوزی گسترده برج تجاری در کرمان

یک مجتمع تجاری در شهر کرمان دچار آتش سوزی گسترده شد.


آتش سوزی گسترده بخش جنوبی برج صالح المهدی را فرا گرفت و تیم‌های آتش نشانی با حضور در این منطقه برای اطفای حریق اقدام کردند.
بخش قابل توجهی از نما و برخی از واحدهای جنوبی این برج در آتش سوخت. از مردم خواسته شده بود از رفت و آمد در خیابان شریعتی و تجمع در این بخش از شهر جداً خودداری کنند.
آتش سوزی گسترده در برج صالح المهدی کرمان/ مردم تجمع نکنند
آتش سوزی گسترده از دقایقی پیش در برج صالح المهدی شهر کرمان رخ داده و مأموران آتش نشانی در حال اطفای حریق هستند.
دقایقی پیش آتش سوزی گسترده در برج صالح المهدی شهر کرمان رخ داد.
اکیپ‌های آتش نشانی به منطقه اعزام شده‌اند و در تلاش برای اطفای حریق هستند.
مسوولان آتش نشانی از مردم ‌خواستند به منظور تسهیل در امدادرسانی در محل حادثه حضور پیدا نکرده و باعث تجمع نشوند.
اتفاقی که در حوادث مختلف رخ می‌دهد و در عین حال تنها راه کسب خبر فوری توسط خبرنگاران و شهروند خبرنگاران است.
مصدوم و کشته نداشتیم
مسوول روابط عمومی آتش نشانی کرمان از مهار کامل آتش سوزی برج صالح المهدی شهر کرمان خبر داد و گفت: در این حادثه هیچ فردی آسیب ندید.
محمد رسول جهانشاهی در خصوص آتش سوزی برج صالح المهدی شهر کرمان اظهار کرد: با تلاش مأموران آتش نشانی، آتش به صورت کامل مهار شده و عملیات لکه گیری انجام شد.
وی اظهار کرد: اولین تیم آتش نشانی که به محل رسید سریعاً اقدام به تخلیه کسبه از ساختمان برج کردند و هیچ فردی دچار آسیب نشد.
جهانشاهی بیان کرد: از زمان حضور اولین اکیپ آتش نشانی در محل حادثه تا زمان مهار آتش ۱۲ دقیقه طول کشید. و از سرایت به مغازه‌های اطراف و بخش‌های دیگر مجتمع جلوگیری شد. خوشبختانه در این آتش سوزی به کسی آسیب نرسید اما قسمت‌های بیرونی برج و برخی قسمت‌های داخلی آن در آتش سوخت.
وی گفت: علت وقوع آتش سوزی مشخص نیست و بررسی‌ها در این زمینه در حال انجام است.
آتش‌سوزی در برج تجاری ۸ طبقه کرمان مهار شد
فرماندار کرمان گفت: آتش‌سوزی در برج تجاری هشت طبقه کرمان مهار شده و خوشبختانه این حادثه هیچ مصدومی نداشته است.
علی بابایی، با اشاره به این‌که حادثه آتش‌سوزی در برج تجاری هشت طبقه شهر کرمان مهار شده است اظهار داشت: خوشبختانه این حادثه هیچ مصدومی نداشته است.
وی با بیان این‌که دلیل وقوع این حادثه هنوز مشخص نیست و منتظر بررسی و گزارش آتش‌نشانی هستیم گفت: همه موارد از جمله دلیل آتش‌سوزی و زمان اعلام خبر و رسیدن آتش‌نشانی به محل حادثه ارزیابی می‌شود.
محمدرسول جهانشاهی سخن‌گو و مدیر ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان با اشاره به این‌که با اقدام به موقع نیروهای آتش‌نشانی خوشبختانه حادثه آتش‌سوزی ساختمان صالح المهدی هیچ مصدوم و یا فوتی نداشت اظهار داشت: ساعت ۱۲ و ۴۱ دقیقه نخستین تماس با سازمان آتش‌نشانی گرفته شد و در ساعت ۱۲ و ۴۵ دقیقه نخستین خودرو به محل حادثه رسید.
وی از اعزام هشت دستگاه اطفای حریق به محل حادثه خبر داد و گفت: خوشبختانه این آتش‌سوزی مهار شده و این حادثه هیچ مصدومی نداشته است.
مدیر ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان عنوان کرد: علت وقوع و میزان خسارت این حادثه در دست بررسی است.

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1233041
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
865
730
1595
1221950
14120
16017
1233041

آی‌پی شما: 3.15.156.140
امروز: دوشنبه، 10 ارديبهشت 1403