سگ گردانی در داخل خودرو هم ممنوع شد

پلیس راهور می‌گوید حیوان خانگی در داخل خودرو حواس راننده را پرت می‌کند.


به همراه داشتن سگ یا هر حیوان دیگری در داخل خودرو ممنوع است و در صورت مشاهده با آن برخورد خواهد شد. این خبر را محمدحسین حمیدی، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، اعلام کرد. پیش‌تر، حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ، نیز سگ گردانی در خیابان و نگهداری از سگ در مجتمع‌ مسکونی را ممنوع اعلام کرده بود.
برخورد پلیسی با افرادی که حیوانات خانگی دارند، به دنبال گزارش‌های متعدد خبرگزاری‌هایی مثل فارس در حال انجام است که مدعی شده بودند سگ‌های خانگی در معابر عمومی باعث ترس و وحشت زنان و کودکان می‌شوند.
به گزارش خبرگزاری ایسنا، محمدحسن حمیدی، رئیس پلیس راهور تهران، از برخورد با سگ گردانی با خودرو خبر داده و گفته است: «نه فقط سگ که هر حیوانی که داخل خودرو رها باشد مشمول این برخورد می‌شود.» او مدعی شد که رها بودن حیوان داخل خودرو حواس راننده را پرت می‌کند.
ممنوعیت حضور حیوانات خانگی در خودرو در حالی اعلام می‌شود که به دستور نیروی انتظامی، به همراه داشتن حیوانات خانگی در خیابان‌ها و معابر عمومی نیز ممنوع است. بنا بر دستور پلیس، حتا نگهداری سگ در مجتمع‌های مسکونی نیز مجاز نیست چون طبق اعلام پلیس «آزار و اذیت همسایگان» را در پی دارد. این مسأله برای افرادی که حیوانات خانگی دارند، مشکلاتی را ایجاد کرده است. حیوانات خانگی معمولاً در آپارتمان‌هایی نگهداری می‌شوند که متراژ اندکی دارند و محبوس شدن‌شان در محیط خانه سلامتی آنان را به خطر می‌اندازد.

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1232192
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
16
730
746
1221950
13271
16017
1232192

آی‌پی شما: 18.225.57.49
امروز: دوشنبه، 10 ارديبهشت 1403