هفت پزشک در ردیف اتهام مرگ مارادونا

در صورت اثبات اتهام قتل، این هیأت پزشکی با مجازاتی سنگین، بین هشت تا ۲۵ سال زندان، مواجه می‌شوند.


گزارش‌های منتشر شده به نقل از منابع قضایی آرژانتین، حاکی از آن است که هفت نفر از اعضای تیم پزشکی مارادونا با اتهام قتل عمد مواجه شده‌اند.
دادستانی کل سن ایسیدرو اعلام کرد که این کیفرخواست براساس نتایج تحقیقات هیأت کارشناسان در پرونده مرگ مارادونا تهیه شده است.
در صورت اثبات اتهام قتل، این هیأت پزشکی با مجازاتی سنگین، بین هشت تا ۲۵ سال زندان، مواجه می‌شوند؛ لئوپولدو لوکه، پزشکی که مغز مارادونا را جراحی کرد و آگوستینا کوزاچف، روان‌پزشک او، از جمله کسانی هستند که در این پرونده متهم شناخته شده‌اند. یک روان‌شناس، دو پرستار، سرپرست این پرستاران و یک پزشک هماهنگ‌کننده، دیگر متهمان این پرونده‌اند.
گفته می‌شود در مراحل تحقیقات، منزل شخصی جراح مارادونا برای بررسی بیشتر تفتیش شده است. لوکه، نتایج تحقیقات هیأت پزشکی را نادرست خوانده است و می‌گوید: «هرگز فکر نمی‌کردم دیه‌گو بمیرد.» کوزاچف نیز اتهام قتل را رد کرده است. مکالمات صوتی بین پزشکان و نزدیکان مارادونا که در رسانه‌ها منتشر شده و گزارش هیأت پزشکی تعیین شده توسط مقامات قضایی آرژانتین، نشان می‌دهد که قبل از مرگ از او به درستی مراقبت نشده است.
دادستان‌ها معتقدند تیم پزشکی می‌دانسته که مارادونا در ماه‌های آخر زندگی خود از الکل، داروهای اعصاب و روان و ماری جوانا استفاده می‌کرده است اما او را رها کرده بودند. در این گزارش که پس از تحقیق دو ماهه تیمی ۲۰ نفره از متخصصان، تکمیل شده، آمده است که مرگ مارادونا نتیجه قصور پزشکی نیست؛ اما اقدامات تیم پزشکی که مسوولیت مراقبت از مارادونا را به عهده داشته، «ناکافی» بوده است.

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1244310
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
276
129
525
1239482
10145
15244
1244310

آی‌پی شما: 18.227.49.33
امروز: سه شنبه، 25 ارديبهشت 1403