مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اصفهان:

به رغم آسیب ده‌ها اتوبوس شهری اصفهان؛ اتوبوس‌رانی هم‌چنان فعال است

مدیرعامل شرکت اتوبوس‌رانی اصفهان با اشاره به آسیب دیدگی ده‌ها اتوبوس شهری در اصفهان گفت: همه‌ی خطوط اتوبوس‌رانی شهر اصفهان فعال است اما تعداد اتوبوس‌ها را در هر خط کاهش دادیم.

قدرت افتخاری با اشاره به این‌که شاهد آسیب دیدگی به برخی اتوبوس‌های شهری اصفهان بودیم، اظهار داشت: تا پایان شب و بعد از ساعت دو نیمه شب  متأسفانه ده‌ها دستگاه اتوبوس شهری دچار آسیب دیدگی شدید شد.  
وی ادامه داد: سایر اتوبوس‌ها هم شامل خسارت‌هایی هم‌چون شکستگی شیشه و ترکیدگی لاستیک و ... شده است.
مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری اصفهان گفت: بخشی از این اتوبوس‌ها متعلق به بخش خصوصی و تعدادی نیز از اموال بخش دولتی بوده است. 
وی تصریح کرد: با توجه به تعطیلی مدارس و مراکز دانشگاهی، برای خدمت رسانی اتوبوس‌رانی به مردم همه‌ی خطوط را فعال کردیم اما تعداد اتوبوس‌ها کاهش یافته است و با اتوبوس‌های کم‌تری شهروندان را جابه‌جا خواهیم کرد.
افتخاری ادامه داد: در حال رصد و پایش وضعیت ترافیکی خیابان‌ها و معابر شهر اصفهان هستیم تا در صورت بهبود شرایط تعداد اتوبوس‌ها را متناسب با شرایط تنظیم کنیم.
مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری اصفهان با اشاره به این‌که وضعیت عبور و مرور اتوبوس‌ها در شهر اصفهان عادی است، گفت: با توجه به این‌که تعدادی از چراغ‌های راهنمایی و رانندگی در شهر و نیز تابلوهای شهری دچار خسارت و آسیب شده است، رفت و آمد اتوبوس‌های شهری کمی با اخلال مواجه است اما برای خدمت رسانی به شهروندان تلاش می‌کنیم.

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1230298
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
25
1418
8348
1220432
11377
16017
1230298

آی‌پی شما: 3.14.253.221
امروز: شنبه، 08 ارديبهشت 1403