اصلاح‌طلبان فریب انتخابات بی‌معنا را نخورند

مصطفا تاج‌زاده، فعال سیاسی که در زندان به سر می‌برد، به اصلاح‌طلبان نسبت به حضور احتمالی در انتخابات پیش روی هشدار داد و گفت: مادام که بنای حکومت لجبازی با نظر و اراده اکثریت ملت است و نشانه مهمی از مصالحه با مردم و تمکین به رای آن‌ها دیده نمی‌شود، انتخابات بی‌معناست.


مصطفا تاج‌زاده فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ملاقات با فخرالسادات محتشمی‌پور، همسر خود، سیاست‌های کنونی جمهوری اسلامی را در جهت خلاف خواسته‌های اکثریت مردم دانست و گفت: مبادا اصلاح‌طلبان فریب وعده‌های توخالی اخیر درباره انتخابات را بخورند.
این فعال سیاسی افزود: «مادام که بنای حکومت لجبازی با نظر و اراده اکثریت ملت است و نشانه مهمی از مصالحه با مردم و تمکین به رای آن‌ها دیده نمی‌شود، انتخابات بی‌معناست و به نظر من با سیاست‌ها و روندهای جاری، کسی نمی‌تواند گام بزرگی در جهت حل مشکلات و بهبود وضعیت و معیشت مردم بردارد.»
وی گفت: وقتی قرار است نظرات و منویات رهبر در هر مجلس و دولتی دنبال و اجرا شود و مردم به هر که رای دهند، تغییری در سیاست‌های کلان کشور و اصلاح امور ایجاد نشود، چه نیازی به برگزاری انتخابات است؟
تاج‌زاده سپس پیشنهاد داد که رهبر جمهوری اسلامی با صدور احکامی، اعضای مجلس مشورتی مانند عربستان سعودی را منصوب کند تا حکومت یک‌دست بماند و هزینه‌های غیرلازم به ملت تحمیل نشود و مجلس مزبور هم در هر زمینه‌ای که رهبر صلاح دانست، به او مشورت بدهد.
انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری روز ۱۱ اسفند سال جاری برگزار می‌شود، اما گزارش‌ها حاکی از تحرکات زودهنگام برخی چهره‌ها و گروه‌های سیاسی برای حضور در آن است. از جمله خبرگزاری تسنیم نوشت که حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق، فعالیت‌های انتخاباتی خود را کلید زده است و در این زمینه جلساتی به‌صورت هفتگی برگزار می‌کند.
تاج‌زاده فعال سیاسی اصلاح‌طلب سال گذشته به اتهام‌های اجتماع و تبانی بر علیه امنیت، نشر اکاذیب و تبلیغ علیه نظام مجموعاً به ۸ سال حبس محکوم شده که مطابق ماده ۱۳۴ قانون مجازات اسلامی ۵ سال آن قابل اجراست.

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1238487
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
1384
704
7041
1221950
4322
15244
1238487

آی‌پی شما: 18.218.38.125
امروز: جمعه، 14 ارديبهشت 1403