برگزاری مراسم سالگرد پیروزی انقلاب ۵۷ با حضور موتوری‌ها

مراسم راهپیمایی چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب سال ۵۷ در ایران به دلیل شیوع ویروس کرونا تنها به صورت موتوری و خودرویی برگزار شد.


رسانه‌های ایران تصاویری از حضور پراکنده گروهی از افراد در شهرهای مختلف کشور سوار بر خودرو و موتورسیلکیت منتشر کردند که در آن‌ها پرچم‌هایی
یک‌دست در دست مردم حاضر در این مراسم نمادین دیده می‌شد. همچنین تظاهرات امسال تحت تأثیر اتفاقات حاشیه‌ای روزهای اخیر قرار گرفته بود.
چهارشنبه شب در بازار شهر مشهد، از بلندگو صدای شعارهای ضد حکومتی پخش شده بود. همچنین گزارش‌ها در شبکه‌های اجتماعی حاکی از حضور برخی از مردم در پشت‌بام خانه‌ها و شعارهایی علیه جمهوری اسلامی در شب ۲۱ بهمن بوده است.
یکی از برنامه‌های نمادین سالگرد پیروزی انقلاب سال ۵۷، حضور مردم در پای پشت بام‌ها در ساعت ۲۱ شب ۲۱ بهمن ماه است. جایی که مردم در آن به نشانه هم‌بستگی با حکومت ایران و انقلاب شعار «الله اکبر» سر می‌دهند. با این حال گزارش‌ها در رسانه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که گروهی از مردم در مراسم امسال شعارهای ضد حکومتی سر داده‌اند.
این برای دومین سال متوالی است که به دلیل شیوع ویروس کرونا مسوولان ایران راهپیمایی مراسم سالگرد پیروزی انقلاب بهمن ۵۷ را به صورت سنتی برگزار نمی‌کنند و تنها گروهی از طرفداران با خودرو و موتور در مراسمی نمادین در سطح شهر حضور می‌یابند.

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1243121
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
212
818
3639
1231446
8956
15244
1243121

آی‌پی شما: 18.119.139.50
امروز: چهارشنب، 19 ارديبهشت 1403