سوت آغاز تبلیغات

مناظره نامزدهای ریاست‌جمهوری روزهای دوشنبه ۱۷ خرداد، جمعه ۲۱ خرداد و سه‌شنبه ۲۵ خرداد برگزار می‌شوند.


در حالی تاریخ مناظره‌های انتخابات ریاست‌جمهوری مشخص شد که از «حکم حکومتی» رهبر جمهوری اسلامی مبنی بر تأیید صلاحیت بعضی چهره‌ها خبری نشد و تعدادی از اعضای قدیم و فعلی شورای نگهبان نیز در گفت‌وگو با رسانه‌ها مدعی شدند که آنان هر کس را که «حداقل شرایط نامزدی» را داشته است، تأیید صلاحیت کرده‌اند.
بر اساس برنامه‌های اعلام شده، مناظره نامزدهای ریاست‌جمهوری روزهای دوشنبه ۱۷ خرداد، جمعه ۲۱ خرداد و سه‌شنبه ۲۵ خرداد برگزار می‌شوند.
نخستین برنامه انتخاباتی به قاضی‌زاده هاشمی با شماره ۱۱ در جمعه ۷ خرداد اختصاص یافته است که، ضمن متهم کردن بزرگان مجلس به کارشکنی در فعالیت‌های وی و انصراف از شرکت در انتخابات هیأت‌رئیسه مجلس، ادعا کرد «مشکل بورس» را با یک دستور حل خواهد کرد و «صندوق رفاه جوانان» را تشکیل خواهد داد.
محسن رضایی با شماره ۱۳ که همچنان با فیلم بازی فوتبال با هوادارانش در صدر اخبار انتخاباتی است، یک‌شنبه، نهم خردادماه، برای برنامه انتخاباتی خود نوبت پخش گرفت. در یک ‌رشته توییت ادعا کرده بود که «با محوریت احیای اقتصاد و خروج کشور از دور باطل مدیریت ناکارآمد» به صحنه خواهد آمد.
علی‌رضا زاکانی را با توجه ‌به آنچه تا امروز از برنامه‌های انتخاباتی وی منتشر شده است، می‌توان احتمالی‌ترین نامزد ریاست‌جمهوری تا پایان مسیر، دانست. زاکانی با شماره ۱۷، پنج‌شنبه، ۱۳ خرداد از برنامه‌های خود در تلویزیون رونمایی خواهد کرد. اطلاعات زیادی از روی‌کرد انتخاباتی زاکانی منتشر نشده اما وی گفته است که ستاد وی «ستاد دهه شصتی‌ها» است و چنین ادعا کرده است: «من به دنبال تحول فراگیر در ابعاد مختلف هستم که تحت عنوان انقلاب سوم وعده‌های اساسی انقلاب در عرصه عمل به ظهور برسد.»
انتصاب روح‌الله متفکر آزاد، دانشیار دانشگاه تبریز، به‌ عنوان رئیس ستاد وی و مالک شریعتی، عضو هیأت‌علمی پژوهشگاه نیرو، به‌عنوان سخن‌گوی ستاد زاکانی که هر دو چهره‌ای جوان اما ناشناس در عرصه سیاست ایران هستند، نشان ‌دهنده درستی پیش‌بینی‌ها در خصوص چگونگی حضور وی در این صحنه است.

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1244253
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
219
129
468
1239482
10088
15244
1244253

آی‌پی شما: 18.221.89.183
امروز: سه شنبه، 25 ارديبهشت 1403