خیز بی سرو صدای عروس ترامپ برای سنا

لارا ترامپ در پربیننده‌ترین کانال خبری ایالات متحده، سکوی تبلیغاتی نیرومندی دارد.


از زمانی که ترامپ دو پسر بزرگ خود، دان جونیور و اریک، را در رأس امور تجاری خود قرار داد و به دختر بزرگش، ایوانکا، در کاخ سفید مقام داد، نام و چهره فرزندان ترامپ در خاطر ما حک شده است. شکست ترامپ در انتخابات سال ۲۰۲۰، با مسدود شدن حساب‌های وی در تمامی شبکه‌های اجتماعی عمده پس از محاصره ساختمان کنگره آمریکا در روز ۶ ژانویه با تشویق مستقیم او، همراه بود. این امر رئیس جمهور پیشین را تا حد زیادی در تاریکی فرو برد و باعث شد از ملک خود در مارالاگو مطالبی طولانی به اشتراک بگذارد، به این امید که مانند سال ۲۰۱۵ که تقریباً هر روز در صدر اخبار بود، شبکه‌های خبری به او توجه کنند.
از آنجا که رئیس جمهور پیشین هفتاد و اندی ساله است، به احتمال زیاد انرژی لازم برای دوران ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ را که مدام در موردش صحبت می‌کند، نخواهد داشت. یک نظرسنجی زودهنگام در ابتدای سال ۲۰۲۰ نشان داد که دان جونیور و ایوانکا هر دو جزو چهار نامزد برتر برای ریاست حزب جمهوری‌خواه در سال ۲۰۲۴ هستند. اما امکان دارد در انتخابات میان‌دوره ۲۰۲۲ با عضو دیگری از این خانواده روبه‌رو شویم: لارا ترامپ.
لارا ترامپ، به عنوان همکار شبکه فاکس نیوز، در پربیننده‌ترین کانال خبری ایالات متحده آمریکا سکویی ملی دارد و اغلب برای اظهار نظر در مورد سیاست‌های دولت بایدن به این برنامه دعوت می‌شود. این امر به همسر اریک ترامپ فرصت می‌دهد تا با میلیون‌ها آمریکایی - به ویژه رای‌دهندگان جمهوری‌خواه - ارتباط مستقیم داشته باشد.
همین چند هفته پیش، اریک و لارا ترامپ در محوطه باشگاه ملی گلف ترامپ در پالم بیچ کانتی، فلوریدا، یک عمارت ۳.۲ میلیون دلاری خریدند. این امر به اقامت رسمی او در ایالت فلوریدا تحقق می‌بخشد، به این معنی که از سال ۲۰۲۲ که مارکو روبیو، رقیب پیشین ترامپ، می‌تواند دوباره در انتخابات شرکت ‌کند، واجد شرایط نامزدی در سنای آمریکا خواهد بود. لارا ترامپ از زمان بازنشستگی سناتور ریچارد بور، نماینده احتمالی ایالت کارولینای شمالی در مجلس سنا تلقی شده است. اما نقل مکان اخیر او به فلوریدا، ایالت طرفدار ترامپ، می‌تواند نشان‌دهنده چالش اصلی سناتور روبیو در انتخابات میان‌دوره‌ای سال آینده (۲۰۲۲) باشد.

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1244147
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
113
129
362
1239482
9982
15244
1244147

آی‌پی شما: 3.144.109.102
امروز: سه شنبه، 25 ارديبهشت 1403