پنج نفر از نامزدهای اصول‌گرا به نفع رئیسی کنار می‌روند

تبلیغات گسترده در حمایت از رئیس قوه قضائیه ادامه دارد.


پنج نفر از نامزدهای جریان اصول‌گرا به نفع ابراهیم رئیسی از انتخابات کنار می‌روند، اما ممکن است این کار را پس از مناظرات انجام دهند.
این خبر را محمدجواد محمدی، از اعضای شورای وحدت اعلام کرد و به ایرنا گفت که رستم قاسمی و سعید محمد از جمله کسانی هستند که پیش از انتخابات به نفع ابراهیم رئیسی کنار می‌کشند.
به گزارش ایرنا او از نامزدهای پوششی در دو جبهه اصلاحات و اصول‌گرا به عنوان «سپر دفاعی» نامزدهای اصلی نام برد و گفت درعین‌حال دهقان و ضرغامی، دو نامزد دیگر اصول‌گرایان در رقابت باقی می‌مانند.
هم‌زمان با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری تلاش اصول‌گرایان برای پیروزی در انتخابات نیز افزایش‌یافته، هفته گذشته حمیدرضا ترقی با انتشار توییتی از انصراف حزب موتلفه از حضور در انتخابات به نفع ابراهیم رئیسی خبر داد و پس از آن محمد ناظمی اردکانی، وزیر تعاون دولت نهم در بیانیه‌ای اعلام کرد به نفع رئیسی از شرکت در انتخابات کناره‌گیری می‌کند.
اوایل ماه جاری نیز ۲۲۰ نماینده مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای خطاب به ابراهیم رئیسی از او خواستند در انتخابات ریاست جمهوری نامزد شود. این اقدام به دلیل نادیده گرفتن جایگاه نمایندگی و قوه مقننه با انتقاد بسیار مواجه شد، اما تبلیغات گسترده و همه‌جانبه در حمایت از رئیسی همچنان ادامه دارد.
ابراهیم رئیسی که در سال ۹۶ در انتخابات ریاست‌جمهوری شکست خورده بود، در سال جدید وقتی‌ که برای ثبت‌نام به وزارت کشور رفت گفت که برای مبارزه با فساد آمده است. گفته‌های رئیس قوه قضائیه در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی با واکنش‌های فراوانی همراه شد و بسیاری از او خواستند مبارزه با فساد را از قوه قضائیه آغاز کند.

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1244176
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
142
129
391
1239482
10011
15244
1244176

آی‌پی شما: 13.58.22.183
امروز: سه شنبه، 25 ارديبهشت 1403