دبیر ستاد انتخابات استان کرمان خبر داد:

تشکیل هیئت‌های اجرایی ریاست جمهوری در کرمان

دبیر ستاد انتخابات استان کرمان از تشکیل هیئت‌های اجرایی ریاست جمهوری در فرمانداری‌های استان کرمان طبق اعلام وزارت کشور خبر داد.


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، علیار اسکندری‌نسب عنوان کرد: در بررسی صلاحیت کاندیداهای شوراهای اسلامی شهرها، نتایج در هیئت‌های نظارت مرکز انجام و در تاریخ مقرر (۲۱ اردیبهشت ماه) به فرمانداری‌ها اعلام شد.
وی افزود: از مجموع ۳۴۵ کاندیدایی که در ارتباط با عدم احراز صلاحیت خود به هیئت مرکزی نظارت اعتراض کرده بودند، ۱۵۷ نفر تأیید صلاحیت شدند، ۱۵۰ نفر صلاحیتشان احراز نشد و مابقی نیز به تصمیم هیئت‌های اجرایی و نظارت اعتراضی نکردند.
دبیر ستاد انتخابات استان کرمان ابراز داشت: صلاحیت شوراهای اسلامی روستاها نیز در هیئت‌های نظارت بخش‌ها در دست بررسی است و نتایج آن‌ها تا یکم و دوم خرداد ماه توسط بخشداری‌ها به اطلاع داوطلبان می‌رسد.
اسکندری‌نسب همچنین با اشاره برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد ماه گفت: فرمانداری‌ها براساس اعلام وزارت کشور از ۲۱ اردیبهشت ماه موظف بودند که به مدت سه روز هیئت‌های اجرایی ریاست جمهوری را تشکیل دهند که این کار در استان کرمان صورت گرفته است.

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1245333
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
32
236
1548
1239482
11168
15244
1245333

آی‌پی شما: 3.16.25.220
امروز: شنبه، 29 ارديبهشت 1403