علی لاریجانی و محسن هاشمی ثبت نام کردند

فرصت پنج روزه ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، امروز به پایان می‌رسد.

طبق آمار اعلام شده تا کنون بیش از ۲۰۰ تن نامزد شرکت در این انتخابات شده‌اند. فهرست نهایی نامزدها را شورای نگهبان پس از تأیید صلاحیت آن‌ها اعلام خواهد کرد.
این در حالی است که نظرسنجی‌ها حکایت از آن دارد که میزان مشارکت در این دوره از انتخابات به پایین‌ترین سطح خود خواهد رسید. گروه‌های مخالف و منتقد جمهوری اسلامی با نمایشی و فرمایشی بودن انتخابات خواستار تحریم آن شده‌اند و در سطح جامعه نیز نشانی از شور و شوق مردم برای انتخابات دیده نمی‌شود.
لاریجانی و هاشمی هم آمدند
علی لاریجانی، رئیس پیشین مجلس شورای اسلامی و محسن هاشمی رفسنجانی، رئیس شورای شهر تهران، امروز از مهم‌ترین چهره‌های سیاسی در جمهوری اسلامی بودند که با حضور در وزارت کشور رسما نامزد انتخابات ریاست جمهوری شدند.
علی لاریجانی پس از ثبت نام در جمع خبرنگاران گفت که وضعیت کنونی، نتیجه اقدامات عده‌ای است که «با صدای بلند همبستگی ملت را مخدوش کردند.»
او گفت: «به دلیل پیچیدگی و چندلایه بودن وضعیت کنونی، ساده لوحی است که فکر شود با چند اقدام پوپولیستی مسأله قابل حل است یا کلیدی جادویی برای حل آن وجود دارد.»
با ثبت نام این دو، تنها یک ماه مانده به روز برگزاری انتخابات در ۲۸ خرداد، اکنون به تدریج تصویری روشن‌تر از صحنه رقابت‌ نامزدهای ریاست جمهوری و نیروهای هوادار آنان به دست می‌آید.

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1245345
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
44
236
1560
1239482
11180
15244
1245345

آی‌پی شما: 18.216.173.64
امروز: شنبه، 29 ارديبهشت 1403