تسلیم نمی‌شویم اما آماده مذاکره محترمانه هستیم

حسن روحانی، رییس جمهوری ایران با تأکید بر این‌که در برابر قدرت‌های زورگو و زیاده‌خواه، تسلیم نمی‌شویم، اعلام کرد: ما اهل منطق و مذاکره‌ایم.

اگر با احترام کامل و در چارچوب مقررات بین‌المللی به کنار میز مذاکره بنشیند و نه این‌که فرمان مذاکره صادر کند. در آن صورت ما تابع نخواهیم بود.
روحانی که در دیدار با ورزش‌کاران و قهرمانان ملی سخن می‌گفت، افزود: دشمنی که تا سال گذشته اعلام می‌کرد هدفم از بین بردن نظام جمهوری اسلامی ایران است، امروز به صراحت اعلام می‌کند کاری با نظام ندارد. دشمنی که تا چند ماه قبل ادعا می‌کرد بزرگ‌ترین قدرت نظامی جهان است و اگر اراده کند نیروهای مسلح ایران را می‌تواند در هم بشکند، امروز اعلام می‌کند که قصد جنگ ندارد. چند ماه پیش خلیج فارس، جولانگاه ناوهای آن‌ها بود اما امروز از ناوگان آن‌ها خبری نیست و تا ۳۰۰ - ۴۰۰ مایلی دورتر در آب‌های بین‌المللی لنگر انداخته‌اند.
رییس جمهوری ایران ضمن اشاره به تحریم‌های اقتصادی علیه کشور که به گفته او برای وارد کردن بالاترین فشار در طول تاریخ بر مردم ایران وضع شده‌اند، تصریح کرد: دشمنان آرزوی واهی داشتند که ملت ایران را وادار به تسلیم کنند اما تا امروز علارغم سختی و مشکلات، مردم در برابر فریادهای دشمن با غرش قهرمانانه مقاومت کرده‌اند.
روحانی از مردم ایران بابت ایستادگی در برابر دشمنان و عقب راندن دشمن قدردانی کرد.

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1230278
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
5
1418
8328
1220432
11357
16017
1230278

آی‌پی شما: 13.58.244.216
امروز: شنبه، 08 ارديبهشت 1403