هت‌تریک قرمز‌های پایتخت

پرسپولیس برای سومین سال متوالی قهرمان لیگ برتر ایران شد

پرسپولیس تهران موفق شد با شکست پارس جنوبی جم، با ۶۱ امتیاز برای سومین سال متوالی قهرمان لیگ برتر ایران شود.

در آخرین هفته رقابت‌های لیگ برتر ایران، شاگردان برانکو ایوانکوویچ روز پنج‌شنبه ۲۶ اردی‌بهشت موفق شدند در شهر جم، با شکست پارس جنوبی، یک‌بار دیگر به قهرمانی دست یابند.
تک گل این بازی را ماریو بودمیر بازی‌کن کروات پرسپولیس در دقیقه ۴۱ و روی پاس مهدی ترابی به ثمر رساند.
سرخ‌پوشان تهرانی که نیم فصل نخست رقابت‌های امسال را با پنجره بسته و بدون جذب بازی‌کن جدید به سختی به نیم‌فصل رسانده بودند، با پیروزی در مقابل زردپوشان پارس جنوبی جم، برای دومین بار از عنوان قهرمانی خود دفاع کردند.
در دیگر بازی مهم هفته پایانی لیگ ایران، سپاهان اصفهان که شانس اندکی برای قهرمانی داشت، موفق شد حریف سقوط کرده خود به دسته پایین‌تر یعنی استقلال خوزستان را با نتیجه ۲-۰ در اصفهان شکست دهد. با وجود این پیروزی شاگردان امیر قلعه نویی با ۵۸ امتیاز و ۳ امتیاز کم‌تر از پرسپولیس در رده دوم قرار گرفتند.
بعد از تیم‌های پرسپولیس و سپاهان، استقلال تهران هم که با برد در مقابل دیگر تیم سقوط کرده لیگ، یعنی سپیدرود رشت، موفق شد با ۵۷ امتیاز در رده سوم قرار گیرد.
هم‌چنین استنلی کی‌روش مهاجم برزیلی سپاهان اصفهان به هم‌راه هم‌وطنش لوسیانو پریرا که در تیم فوتبال فولاد خوزستان توپ می‌زند با به ثمر رساندن ۱۶ گل به صورت مشترک به عنوان آقای گلی رقابت‌های لیگ امسال دست یافتند.
هم‌چنین در پایان رقابت‌های امسال لیگ برتر ایران، تیم‌های استقلال خوزستان و سپیدرود رشت به دسته اول سقوط کردند و سال آینده، تیم‌های شاهین بوشهر و گل گهر سیرجان به جای این دو، در رقابت‌های لیگ برتر حاضر خواهند بود.

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1207359
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
363
1000
2371
1203756
4455
4470
1207359

آی‌پی شما: 3.229.122.112
امروز: سه شنبه، 29 اسفند 1402