در دیدار رهبری با بشار اسد در تهران:

مقاومت در منطقه به ‌وسیله‌ی شما قدرت و آبروی بیش‌تری یافت

رهبر جمهوری اسلامی ایران در تهران با بشار اسد، رییس جمهوری سوریه دیدار کرد.

بر اساس اطلاعاتی که سایت رهبری ایران منتشر کرده است این دیدار روز دوشنبه انجام شده است. رهبری در دیدار به بشار
اسد گفت: ایران از صمیم قلب به کمک به دولت و ملت سوریه افتخار می‌کند.
در جریان این دیدار، رهبر جمهوری اسلامی ایران بر خطای محاسباتی آمریکا و هم‌پیمانانش در مورد سوریه تأکید کرد و پیروزی جریان مقاومت در سوریه را عامل عصبانیت آمریکایی‌ها و تلاش آن‌ها برای طراحی توطئه‌های جدید دانست.
رهبر جمهوری اسلامی ایران طرح آمریکا برای ایجاد منطقه‌ی حایل در سوریه و نیز حضور مؤثر در مرز عراق و سوریه را از جمله توطئه‌های خطرناک این کشور توصیف و تأکید کرد: باید با قاطعیت آن را رد کرد و در مقابل آن ایستاد.
رهبر جمهوری اسلامی، ایران و سوریه را عمق راه‌بردی یک‌دیگر عنوان کرد و خواستار حفظ روحیه‌ی ایستادگی و افزایش قدرت دولت و ملت سوریه و گسترش ارتباطات مذهبی و رفت‌ و آمد علمای مذهبی دو کشور شد.
رهبر جمهوری اسلامی ایران در پایان خطاب به بشار اسد گفت: جناب‌عالی با ایستادگی که از خود نشان دادید به قهرمان جهان عرب تبدیل شدید و مقاومت در منطقه به ‌وسیله‌ی شما قدرت و آبروی بیش‌تری یافت.
بشار اسد، رییس جمهوری سوریه نیز در این دیدار ضمن تجلیل از حمایت‌های بی‌دریغ ایران، جنگ سوریه را مشابه جنگ تحمیلی هشت ساله علیه ایران توصیف کرد و توفیق در آن را به رهبر و تمام مردم ایران تبریک گفت.
اسد تأکید کرد: در حال حاضر برخلاف نظر آمریکا و عربستان سعودی تمامی اقلیت‌های قومی و مذهبی با دولت هم‌راه شده‌اند.
اسد هم‌چنین خواستار تقویت ارتباطات علمای مذهبی دو کشور با هدف مقابله با گروه‌های تکفیری و نیز توسعه‌ی روابط اقتصادی دو کشور به منظور خنثا کردن توطئه‌های دشمنان ایران و سوریه شد.

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1229225
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
370
685
7275
1220432
10304
16017
1229225

آی‌پی شما: 3.141.202.54
امروز: جمعه، 07 ارديبهشت 1403