فرمانده سپاه پاسداران:

عاملان حمله‌ی تروریستی زاهدان تحت حمایت پاکستان هستند

فرمانده سپاه پاسداران ایران نیروهای امنیتی در پاکستان را به حمایت از گروه مسلح عامل حمله‌ی انتحاری اخیر به اتوبوس حامل مرزبانان در استان سیستان و بلوچستان متهم کرد.

این حمله‌ی انتحاری غروب روز چهارشنبه ۲۴ بهمن در محدوده‌ی چانعلی جاده خاش- زاهدان رخ داد که به شهادت ۲۷ تن از ۴۰ سرنشین اتوبوس حامل مرزبانان منجر شد.
بنا به گزارش رسانه‌های ایران محمد علی جعفری، فرمانده سپاه پاسداران روز شنبه در سخنانی با اشاره به گروه جیش العدل که ساعاتی پس از حمله یاد شده مسوولیت آن را بر عهده گرفت، گفت: دولت پاکستان که این ضد انقلاب‌ها و عناصر خطرناک برای اسلام را پناه داده است و می‌داند محلشان کجاست و این‌ها تحت حمایت نیروهای امنیتی پاکستان هستند، باید نسبت به این جنایتی که صورت گرفته است، پاسخ‌گوی قطعی باشد.
فرمانده سپاه پاسداران در ادامه با تندتر کردن لحن انتقادی خود نسبت به مسوولان سیاسی در پاکستان گفت: بدون تردید اگر آن‌ها را مجازات نکند در آینده نزدیک اقدامات جبرانی ما روی این نیروی ضدانقلاب انجام خواهد شد و دولت پاکستان هم هرچه می‌بینید آثار و پی‌آمدهای حمایتش از این گروه ضد انقلاب خواهد بود و همان‌طور که رییس جمهور گفت: برخورد ما با گذشته متفاوت خواهد بود و دولت پاکستان باید نحوه‌ی برخورد با این گروه را تغییر دهد.
این سخنان در حالی ایراد می‌شود که سفیر پاکستان در ایران به تازگی ضمن با تأکید بر لزوم تلاش مضاعف دو کشور برای متوقف کردن عملیات ترویستی گفته بود: اکنون زمان سرزنش کردن یک‌دیگر نیست بلکه نیازمند اقدام مشترک برای امنیت بخشیدن به مرزهای مشترک‌مان هستیم زیرا تفرقه میان دو کشور موجب تقویت تروریست‌ها خواهد شد.
فرمانده سپاه پاسداران که در حاشیه‌ی مراسم بزرگ‌داشت جان باختگان حمله‌ی انتخاری زاهدان سخن می‌گفت: هم‌چنین به نقش برخی کشورهای منطقه در ایجاد بحران در ایران اشاره و تصریح کرد: صبر گذشته نظام در برابر توطئه‌ها و دولت‌های مرتجع منطقه به خصوص عربستان و امارات که با دستور آمریکا و اسراییل دست به این اقدامات می‌زنند، متفاوت بوده است و ما حتماً اقدامات جبرانی انجام خواهیم داد.

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1229991
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
1136
685
8041
1220432
11070
16017
1229991

آی‌پی شما: 18.226.177.223
امروز: جمعه، 07 ارديبهشت 1403