رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

توافق‌های اقتصادی خوبی با روسیه خواهیم داشت

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس به زودی توافق‌های اقتصادی خوب و تاثیرگذاری با روسیه شکل می‌گیرد.


محمدرضا پور ابراهیمی در همایش حزب موتلفه در کرمان با اشاره به سفر قریب الوقوع رئیس جمهور روسیه به ایران گفت: در این سفر زمینه همکاری اقتصادی نزدیک ایران و روسیه فراهم می‌شود در واقع همکاری بین دو کشور شکل گرفته و توافقات اقتصادی تأثیر گذاری نیز خواهیم داشت.
وی افزود: ایران توانمندی‌های اقتصادی زیادی دارد و با تلاش جهادی و اقداماتی که انجام می‌شود روزهای خوبی پیش رو خواهد بود.
وی با اشاره به این‌که منکر بروز برخی از مشکلات نیستیم گفت: با این وجود اقداماتی که در این دولت انجام شده بسیار پر رنگ و مطلوب است اما برخی جریان‌ها که هجمه سنگینی بر علیه دولت و مجلس راه انداخته‌اند فراموش کرده‌اند که در دولت قبل چه هزینه‌های سنگینی بر کشور تحمیل شد از ۲۰ شاخص اقتصادی حتا یک شاخص وجود ندارد که در دولت قبل آسیب ندیده باشد.
وی با اشاره به گزارشی در صحن علنی مجلس در خصوص شاخص‌های اقتصادی دولت یازدهم و دوازدهم ارائه می‌شود که کاملاً کارشناسی شده است.
وی گفت: با همه تحریم‌ها و مشکلات ما به جلو پیش می‌رویم و با تکیه برتوانمندی‌ها رتبه ۱۵ تولید علم و دانش را داریم و در بسیار شاخص‌ها رتبه‌های تک رقمی داریم که اطلاع رسانی نمی‌شود و دشمن فقط روی مشکلات دست می‌گذارد.
پور ابراهیمی ادامه داد: در خصوص عمل‌کرد اقتصادی دولت سیزدهم در پایان سال باید در حوزه اقتصادی به ویژه در زمینه اجزای اقتصادی تصمیم جدید گرفته شود و نیاز به تقویت تیم اقتصادی داریم.
وی تأکید کرد که مشکلات اقتصادی به تدریج رفع می‌شود به عنوان مثال تراز اقتصادی کشور طی سه سال اخیر مثبت شده است و پیش بینی می‌شود با توجه به مراودات با روسیه تحولات مثبتی روی خواهد داد.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: نرخ رشد نقدینگی در حال کاهش است و به مرور در حال مهار مشکلات اقتصادی هستیم.

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1233113
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
937
730
1667
1221950
14192
16017
1233113

آی‌پی شما: 3.149.26.176
امروز: دوشنبه، 10 ارديبهشت 1403