موسوی خوئینی‌ها و هم‌فکرانش مسوول معیشت مردم هستند

عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس گفت: تفکر مورد حمایت موسوی خویینی‌ها در سنوات مختلف زمام کشور را در اختیار داشت و امروز بسیاری از مشکلات کشور ناشی از طرز تفکر و مدیریت آن‌ها است.


لطف‌الله فروزنده عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس درباره نامه اخیر موسوی خوئینی‌ها خطاب به رهبر معظم انقلاب، گفت: همه‌ی ما می‌دانیم که مسوولیت وظایف اجرایی اعم از اقتصادی و غیر اقتصادی با دولت‌ها است و دولت است که باید تأمین کننده معیشت، اشتغال و سایر موارد باشد.
وی افزود: اگر قرار است کسی یا نهادی پاسخ‌گوی معیشت مردم باشد، آن نهاد دولت است و طی ۸ سال اخیر هم دولت در دست حسن روحانی است که از موتلفین و هم‌فکران موسوی خوئینی‌ها است.
عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس تأکید کرد: در دهه ۶۰ و ۷۰ نیز دولت در دست دوستان موسوی خوئینی‌ها بود و عمده مشکلاتی که امروز در حوزه معیشت و اقتصاد داریم ناشی از سوءمدیریت آن روز دولت‌مردان و حامیان فکر غربی است.
فروزنده گفت: تفکر مورد حمایت موسوی خوئینی‌ها در سنوات مختلف زمام کشور را در اختیار داشت و امروز بسیاری از مشکلات کشور ناشی از طرز تفکر و مدیریت آن‌ها است، تفکری که به توان‌مندی داخلی اعتقاد ندارد و همواره به دنبال ارتباط با غرب بود که مشکلات ناشی از آن را پس از تصویب برجام دیدیم.
وی با اشاره به این‌که موسوی خوئینی‌ها خود جزء نظریه پردازان و مدافعان این طرز فکر است، تصریح کرد: من توصیه می‌کنم آن‌ها قبل از هر چیز خود را مورد بازخواست قرار دهند و در پیشگاه ملت عذرخواهی کنند و مسوولیت رفتارهای خود را بر عهده بگیرند.
معاون پارلمانی دولت دهم در پایان گفت: موسوی خوئینی‌ها و دوستان او همواره همین‌طور عمل کرده‌اند، یعنی زمانی که عمل‌کرد مطلوبی ندارند و توسط مردم طرد می‌شوند، شروع به فرافکنی می‌کنند.

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1229253
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
398
685
7303
1220432
10332
16017
1229253

آی‌پی شما: 18.118.164.151
امروز: جمعه، 07 ارديبهشت 1403