وزیر نفت خبر داد

کاهش سهمیه بنزین کارت جایگاه‌ها

وزیر نفت گفت: در روزهای آینده شاهد کاهش سهمیه بنزین کارت سوخت جایگاه‌داران هستیم که البته چنین اقدامی، به منزله سهمیه‌بندی بنزین نیست و فقط الزامی برای استفاده مردم از کارت سوخت شخصی است. 

وزیر نفت در پاسخ به این‌که کیفیت بنزین عرضه شده در تهران را چه‌طور ارزیابی می‌کنید، تصریح کرد: شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و هم‌چنین سازمان ملی استاندارد، طی توضیحاتی کیفیت این بنزین عرضه شده را تأیید کرده‌اند. 
این عضو کابینه دوازدهم در ارتباط با استفاده کارت سوخت در روند سوخت‌گیری گفت: طی روزهای آینده، قصد داریم با کاهش سهمیه سوخت‌گیری کارت جایگاه داران، این الزام را برای دارندگان خودروها ایجاد کنیم که با استفاده از کارت سوخت خود، اقدام به سوخت‌گیری کنند. 
وی با اعلام این‌که سهمیه کارت جایگاه داران به ۱۵ تا ۲۰ لیتر در هر سوخت گیری تقلیل می‌یابد، تأکید کرد: این اقدام به منزله اجرای سهمیه بندی نیست اما در حال حاضر کم‌تر از ۱ میلیون نفر در کشور هستند که کارت سوخت ندارند که حدود ۳ تا ۴ درسد کل خودروها را تشکیل می‌دهند؛ البته بخش قابل توجهی از این کارت سوخت‌های صادر شده، در باجه پست معطل است و روزانه حدود ۳۵۰۰۰ کارت جدید برای صاحبان این کارت‌ها تولید می‌شود و تا آخر مهر ماه، همه افرادی که کارت سوخت خود را از دست داده و ثبت نام داشته‌اند، دارنده کارت سوخت خواهند شد. 

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1230065
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
1210
685
8115
1220432
11144
16017
1230065

آی‌پی شما: 52.14.130.13
امروز: جمعه، 07 ارديبهشت 1403