سخن‌گوی سپاه، مطالبات رهبری وظایف فعالین رسانه‌ای

سخن‌گوی سپاه پاسداران روز چهار‌شنبه پنجم خرداد با تکرار انتقادهای اول فروردین رهبر جمهوری اسلامی گفت: «در حالی که هیچ تسلطی روی شبکه‌های اینترت و فضای مجازی نداریم، تمام همت خودمان را برای توسعه این امر گذاشتیم.»


به گزارش خبرگزاری فارس، رمضان شریف می‌گوید همه کشورهای جهان برای فضای مجازی "ملاکی دارند" اما به نظر او هیچ کشوری در حوزه مجازی "رهاتر" از ایران نیست.
تلاش برای محدود کردن استفاده از اینترنت در جمهوری اسلامی سابقه‌ای طولانی دارد و برخلاف ادعای سخن‌گوی سپاه پاسداران تا کنون اقدام‌های مشخصی هم برای فیلترینگ برخی شبکه‌های اجتماعی و ایجاد محدودیت برای دسترسی آزاد شهروندان به فضای مجازی انجام شده است.
به گزارش فارس، سخن‌گوی سپاه در بخش دیگری از سخنانش با تأیید وجود برخی مشکلات در کشور گفت: «نباید به بهانه این مشکلات، آبروی انقلاب را در رسانه به بازی بگیریم و کل نظام را زیر سوال ببریم.»
رمضان شریف به رسانه‌هایی که "آنقدر گزارش می‌دهند که نشان دهند شرایط بحرانی است و آینده پیش رو روشن نیست" هشدار داد حواسشان باشد که "تیشه به ریشه نظام" نزنند.
با توجه به دفاع قاطع رهبری از شورای نگهبان و "وظیفه"ای که سخن‌گوی سپاه برای فعالان رسانه‌ای در ارتباط با انتخابات تعریف کرده، این احتمال که در روزهای آینده فشار بر رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی افزایش یابد منتفی نیست.

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1237764
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
661
704
6318
1221950
3599
15244
1237764

آی‌پی شما: 18.191.102.112
امروز: جمعه، 14 ارديبهشت 1403