یک‌سد و هشتاد و یکمین شماره‌ی هفته نامه یک صفحه منتشر شد

در این شماره می‌خوانید:

آیا چینی‌ها باعث خاموشی برق ایران هستند؟


رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین می‌گوید، مخالفان افزایش روابط تجاری دو کشور از هر اتفاق و چالشی استفاده می‌کنند تا مشکلات ایران را به بر گردن چینی‌ها بیندازند.
مجیدرضا حریری اظهار کرد: در صادرات محصولات یا خدمات اقتصادی، یک اصل بسیار مهم وجود دارد. در صورتی که نیاز داخل تأمین شده باشد، این‌که یک کالایی با قیمتی جهانی به یک کشور خارجی فروخته شده و سودی قابل قبول به وجود بیاورد، صادرات این محصول ممکن و به صرفه خواهد بود، حال روش‌های این صادرات می‌تواند متفاوت باشد.
وی درباره شرایط صادرات در صنعت برق ایران، بیان کرد: در این رابطه ابتدا باید کارشناسان این حوزه اعلام کنند که تا چه میزان ظرفیت صادرات برق وجود دارد و در صورت تأمین نیاز داخل، چه قدر می‌توان به صادرات امید داشت. پس از آن باید در نظر داشت که چه صادرات مستقیم برق و چه فعال کردن مزارع استخراج بیت کوین، هر دو نوعی صادرات برق به شمار می‌روند، با تأکید بر این اصل مهم که قیمت ارائه برق با نرخ‌های جهانی سازگار بوده و سودی قابل قبول نصیب کشور کند.
نقشی که می‌‌توان از آن یک سریال ساخت
نگاهی به بازی مهران غفوریان در سریال قورباغه
پخش قسمت دهم سریال «قورباغه» و حضور مهران غفوریان در یک نقش جدی و کاملاً متفاوت با فیلم‌ها و سریال‌های قبلی‌اش واکنش‌های زیادی را در شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشت. بسیاری درباره توان بازیگری او که سال‌ها دیده نشده نوشته‌اند و برخی توییت‌ها کارکتر او در «قورباغه» را به حدی جذاب می‌دانند که می‌تواند سوژه یک اسپین‌آف برای «قورباغه» باشد.
«هومن سیدی در قسمت دهم سریالش یک برگ برنده عجیب و غریب رو کرد. غفوریان بر خلاف دیگر هم‌نسلانش از جمله مهران مدیری، رضا عطاران و سعید آقاخانی فرصت این را پیدا نکرده بود که در یک نقش جدی توانایی‌هایش را به رخ بکشد. او البته نقش جدی را یک‌بار در فیلم «ارادتمند، نازنین، بهار، تینا» تجربه کرده بود، اما توقیف این فیلم باعث شد کسی ماحصل کار او را نبیند. قورباغه در واقع اولین مصاف مخاطب با غفوریان در یک نقش جدی است.

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1240451
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
969
974
969
1231446
6286
15244
1240451

آی‌پی شما: 3.144.172.115
امروز: یکشنبه، 16 ارديبهشت 1403