مایک پمپئو به فاکس نیوز پیوست

اولین حضور پومپئو در برنامه فاکس و دوستان خواهد بود
https://persianepochtimes.com/wp-content/uploads/2021/01/Epoch_Times-Pompeo-min-350x242.jpg

مایک پمپئو، وزیر امور خارجه سابق دونالد ترامپ، رسما به شبکه خبری فاکس می‌پیوندد.


این دیپلمات ارشد سابق کشور پس از کیلی مک‌انینی، سخنگوی سابق کاخ سفید، که به عنوان یکی از مجری‌های برنامه «اوت‌نامبرد» این شبکه استخدام شد، تازه‌ترین مقام کابینه ترامپ است که به این شبکه خبری می‌پیوندد.
به گفته فاکس، او در اولین حضور خود در برنامه «فاکس و دوستان» در روز جمعه آینده حاضر خواهد شد و در سراسر شبکه‌های رسانه خبری فاکس به ارائه نظر کارشناسی و ارزیابی خواهد پرداخت.
این همکاری در حالی صورت می‌گیرد که بعد از انتخابات گذشته شبکه خبری فاکس در حال از دست دادن مخاطبان به سایر شبکه‌های هوادار ترامپ مانند نیوزمکس و شبکه یک خبری آمریکا است، البته مایک پمپئو به عنوان یکی از گزینه‌های احتمالی جمهوری‌خواهان برای نامزدی در انتخابات ۲۰۲۴ در نظر گرفته می‌شود.
پمپئو با صدور بیانیه‌ای گفت: «به عنوان دیپلمات و نماینده سابق مجلس و در نقش جدید خود در رسانه خبری فاکس، بنا دارم دیدگاهی بی‌تعارف و رک درباره ژئوپولتیک، روابط بین‌الملل و سیاست‌های «اول آمریکا» به مخاطبان ارائه دهم که راه را برای ارتقای بی‌سابقه امنیت و کامیابی آمریکاییان هموار کرد.»
او در این شبکه به سایر همکاران خود در کابینه ترامپ از جمله لری کودلاو، مشاور اقتصادی سابق که میزبان برنامه «تجارت فاکس» است، لارا ترامپ، عروس رئیس جمهور سابق که از کارشناسان این شبکه است و همچنین مایک پنس، معاون اول سابق رئیس جمهور که یک کار را برای این شبکه انجام داده و در آن وظیفه روایت مستند راش لیمبا را بر عهده داشت، خواهد پیوست.
بعد از آنکه برخی از مخاطبان شبکه خبری فاکس در آخرین هفته‌های دوره قبلی ریاست جمهوری به شبکه‌هایی که بیشتر طرفدار ترامپ بودند روی آوردند، این شبکه بهترین زمان‌های هر روز را به میزبانانی مانند تاکر کارلسون و گرگ گاتفیلد اختصاص داده است. به گزارش نشریه ددلاین، گرچه برنامه طنز شبانه آقای گاتفیلد در توییتر با استقبال چندانی روبه‌رو نشد اما این برنامه ۱.۶۹ میلیون بیننده داشت که باعث شکست برنامه‌های رقیب در شبکه‌های سی‌ان‌ان و ام‌اس‌ان‌بی‌سی شد.

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1240415
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
933
974
933
1231446
6250
15244
1240415

آی‌پی شما: 18.118.150.80
امروز: یکشنبه، 16 ارديبهشت 1403