یک‌سد و هشتادمین شماره‌ی هفته نامه یک صفحه منتشر شد:

در این شماره می‌خوانید
ویژگی‌های شخصیتی متولدین سال گاو

روز جمعه، ۱۲ فوریه سال ۲۰۲۱، شروع سال نو چینی است که طبق دایره البروج چینی، سال گاو محسوب می‌شود.


کاراکتر چینی (نیو) کلمه‌ای کلی است که به گاو شیرده، گاو نر و گله گاوها اطلاق می‌شود، اما اگر بخواهیم در نام‌گذاری این گاوها بین آن‌ها تمایز قائل شویم، باید از ترکیب دو کاراکتر استفاده کنیم که ترکیباتی با کلمه (نیو) داشته باشند.
گاو به داشتن ویژگی‌‌‌‏هایی همچون پشتکار، صداقت و بی‌‌‌‏ریایی شهرت دارد. متولدین سال گاو افرادی سخت‌‌‌‏کوش و خستگی‌ناپذیر هستند، آن‌ها می‌توانند بیش از هرکسی بر کار خود تمرکز کنند و در پیش‌برد آن استقامت نشان دهند. اگرچه سخت‌کوش و باکفایت‌‌‌‏اند، هرگز دنبال آن نیستند که در مرکز توجه باشند. با این حال، سخت‌کوشی آن‌ها باعث می‌شود توجه و قدردانی که استحقاق آن را دارند دریافت کنند.
متولدین سال گاو، بسیار مسوولیت‌پذیر و وفادارند. به ندرت پیش می‌آید حسود باشند اما اگر حسادت نشان دهند برای این است که حقی از آن‌ها خورده شده و بدون ذره‌ای تردید حقشان را تمام و کمال طلب خواهند کرد. آن‌ها منطقی فکر می‌کنند و رهبران شایسته‌ای هستند.
متولدین سال گاو، سنت‌ها را محترم می‌شمارند و به پیروی از رسوم جاری پایبندی نشان می‌دهند. معمولاً افرادی محافظه‌کار و معتقد هستند. اغلب از اعتماد دوستان خود برخوردارند و توانایی‌های رهبری خوبی از خود نشان می‌دهند. از آنجایی که افرادی قابل ‌اتکا و دلسوز به شمار می‌روند بهترین دوستانی هستند که می‌توانید در کنار خود داشته‌ باشید.
متأسفانه متولدین سال گاو، لجوج و تاحدی انعطاف‌ناپذیر هستند؛ وقتی عصبانی می‌شوند ممکن است رفتار بسیار تندی در پیش بگیرند.
از آنجایی‌‌‌‏که اهل تسلیم و کنار کشیدن نیستند، شغل‌هایی که به کسب تخصص نیاز دارند برایشان بسیار مناسب است. آن‌ها با تلاش مستمر خود، هم وجهه اجتماعی به دست می‌‌‌‏آورند و هم به اهداف شخصی خود می‌رسند.
مناسب‌ترین مشاغل برای متولدین سال گاو شامل حرفه‌ پزشک، وکیل، نویسنده، مددکار اجتماعی، کارآفرین و کارمند دفتری، آموزگار، سردبیر، مولف، حسابدار، مسوول رایانه، پلیس، تکنیسین فنی، سیاستمدار، کارمند دولتی، مشاور، طراح هنری و ... می‌شود. بهترین زمینه‌ شغلی برای آن‌ها بازاریابی است.

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1240871
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
213
1176
1389
1231446
6706
15244
1240871

آی‌پی شما: 3.141.202.54
امروز: دوشنبه، 17 ارديبهشت 1403