عصری با مطبوعات

مطبوعات رکن چهارم دموکراسی

یک چهارشنبه دیگر آمد و عصری دیگر با کتاب سرا برگزار شد.

در این برنامه که به تاریخ چهارشنبه ۱ بهمن ماه ۱۳۹۹، ساعت ۱۸ و به مناسبت ششمین سال صدور مجوز هفته نامه یک صفحه برگزار شد. بهادر میرحسینی صاحب امتیاز و مدیرمسوول هفته نامه یک صفحه، منصور میرحسینی سردبیر، دبیر سرویس تاریخی و مدیر بازرگانی نشریه، سید رضا میرحسینی دبیرسرویس شهر، سید حمید میرحسینی دبیر سرویس هنری، سحر شریفی دبیر سرویس زندگی، نازیتا شاه اسماعیلی دبیر سرویس فرهنگی و در گوشه‌ی یکی از این عکس‌ها نوابه میرحسینی ویراستار نشریه حضور دارند. دیگر دبیران سرویس محمد تقی راه‌پیما دبیر سرویس گردش‌گری، سعید قرایی دبیر سرویس ورزشی و فربد میرحسینی مدیر هنری و طراح نشریه نتوانستند حضور داشته باشند که جای آن‌ها خالی بود. آرزو فرح بخش عکاس نشریه و کتاب‌سرای یک صفحه نیز غیبت داشت. علی ملازاده نیز راه‌کارها و پیش‌نهادهای سازنده‌یی برای بهتر شدن کار ارائه کرد. در پایان نیز عده‌یی مدعوین و حضار از جمله مریم نصری، مهسا حسنی زاده، سارا خان‌بابا و سرکار خانم توفیق نیز هدایایی به همین مناسبت اهدا کردند که در عکس‌ها مشخص است.
هر کدام از این عکس‌ها کار یکی از مدعوین است. که باید از ناصر شجاعی، راتین رها و منصور میرحسینی از بابت این عکاسی دسته جمعی و کار گروهی تشکر کنم.
پ . ن ۱: موسیقی متن هم که در عکس‌ها شنیده نمی‌شود مثل همیشه کار هنرمند و دوست خوب من راتین رها است.
پ . ن ۲: در پس زمینه‌ی کار نیز آثارای از استاد میربهاالدین محمد راد نقاش، استاد علی رشیدی خوش‌نویس، استاد علی ارجمندی خوش‌نویس و محیا میرزایی میرحسینی گرافیست را مشاهده می‌کنید.
پ . ن ۳: کادوی اهدایی سارا خان‌بابا تابلوی کتاب سرای یک صفحه کار دست خود وی می‌باشد که در کارگاه تراش خود در کاروان سرای گنج‌علی خان کرمان تهیه شده است.

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1242107
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
16
1433
2625
1231446
7942
15244
1242107

آی‌پی شما: 3.134.78.106
امروز: سه شنبه، 18 ارديبهشت 1403