یک‌سد و شصت و هشتمین شماره‌ی هفته نامه یک صفحه منتشر شد:

در این شماره می‌خوانید
کوه چالشی فراتر از چالش‌های ورزشی در باشگاه مس

سعید قرایی
با انتخاب سرپرست جدید باشگاه مس کرمان هرچند مدیریت این باشگاه با تغییر مواجه شد و با این اتفاق شاهد تحول فکری در پشت میز مدیریتی این باشگاه خواهیم بود اما آن‌چه که ظاهراً برای این باشگاه لایتغیر شده است نحوه رفتارهایی است که اثرات سوء خود را سال‌ها بر این باشگاه گذاشته است.


باشگاه مس کرمان به دلایل بسیار از جمله به دلیل تک محوری در ابعاد خود در ورزش شهر کرمان، همواره محل نزاع‌هایی است که بیش‌تر از این‌که دست این باشگاه را برای حرکت بهتر بگیرد، آن را دانسته یا نادانسته آماج مشت و لگدهایی می‌کند که به راحتی از مسیر صاف خود منحرف می‌نماید.
خلاء مدیران تأثیرگذار در ورزش؛
نقش محمود احمدی‌نژاد در کم‌بود مدیران تأثیرگذار ورزشی
خودمان به خودمان رحم نداریم و این را دنیا فهمیده است
فائقی در این زمینه به یک موضوع دیگر هم اشاره کرد و گفت: در برخی موارد جایگاه داخلی مدیران بدون توجه به پست بین‌المللی آن‌ها گرفته شد و این باعث ضربه خوردن ورزش در سطح بین‌المللی شد. به طور مثال عضویت مصطفی هاشمی طبا در کمیته بین‌المللی المپیک راحت به دست نیامد اما بعد از کنار رفتن او از مدیریت کمیته حاضر نشدیم یک پست افتخاری در اختیارش قرار دهیم تا به حفظ کرسی IOC کمک کند.
مَنطِق ارائه‌ی روش درست اندیشیدن است
چیزی که موجب موجه ‌بودن باورهای‌مان می‌شود، از دیدگاه انسجام‌گرایان این است که باورهای‌مان چقدر با یک‌دیگر انسجام دارند، نه این‌که چطور به مبنایی از باورهای پایه بستگی داشته باشند. انسجام‌گرایی هم فقط تأییدی بر این شکل اولیه از ساختار باورهای موجه ماست و این شکل اولیه به روش‌های موفق بی‌شماری به کار گرفته می‌شود

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1244210
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
176
129
425
1239482
10045
15244
1244210

آی‌پی شما: 3.144.1.156
امروز: سه شنبه، 25 ارديبهشت 1403