تام هنکس نقش علی لاریجانی را بازی می‌کند!

آخرین عکس توماس جفری هَنکس، بازیگر، کمدین، کارگردان، دوبلور و نویسنده آمریکایی، شباهت زیادی به علی لاریجانی دارد و این موضوع در شبکه‌های اجتماعی خبرساز شده است!  


۱۴ اردی‌بهشت ۹۹ علی لاریجانی برای اولین‌بار بعد از گذراندن دوران قرنطینه به دلیل ابتلا به کرونا در صحن علنی مجلس حاضر شد اما اتفاق جالب انتشار عکسی از ظاهر جدید تام هنکس، بازیگر سینما، بود که خیلی به علی لاریجانی شبیه است! کاربران شبکه‌های مجازی با شوخی‌هایی مثل «تام هنکس نقش علی لاریجانی را در فیلمی بازی می‌کند» یا «لاریجانی ۱۴۰۰» و «لاریجانی بعد از کرونا بازیگر هالیوود شد» با این شباهت بازیگوشی کردند.  
جالب است تام هنکس و علی لاریجانی هر دو تقریباً در یک زمان به کرونا مبتلا شدند و تقریباً هردو در یک زمان بهبود یافتند.
اگر نام یا عکس علی لاریجانی را در «گوگل» جست‌وجو کردید و «گوگل» عکس تام هنکس را به عنوان نتیجه برایتان آورد و یا برعکس تعجب نکنید؛ هوش مصنوعی گوگل برای تشخیص چهره آن‌قدرها هم پیش‌رفت نکرده است.
اما اصل ماجرا این بود که تام هنکس پدر ژپتو می‌شود.
تام هنکس در حال مذاکره با دیزنی است تا در نقش پدر ژپتو در نسخه جدید «پینوکیو» ظاهر شود.
تام هنکس مذاکرات اولیه با دیزنی را شروع کرده است تا در نقش ژپتو برای فیلم «پینوکیو» این کمپانی بازی کند.
اولین خبر در باره این پروژه در سال ۲۰۱۸ مطرح شد و این‌که رابرت زمکیس برای کارگردانی نسخه زنده انیمیشن «پینوکیو» انتخاب شده و تام هنکس هم بازیگر این نقش خواهد بود.
با عملی شدن این پروژه بار دیگر زمکیس و تام هنکس که سال ۱۹۹۴ با «فارست گامپ»، سال ۲۰۰۰ با «دور افتاده» و سال ۲۰۰۴ با «قطار سریع‌السیر قطبی» با هم هم‌کاری کرده بودند، در یک پروژه هم‌راه می‌شوند.
نسخه اوریجینال «پینوکیو» سال ۱۹۴۰ توسط والت دیزنی تهیه شد که با اقتباس از رمان کودکانه «ماجراهای پینوکیو» نوشته کارلو کولدی شکل گرفته بود.
داستان این کتاب بر آدمک چوبی به نام «پینوکیو» متمرکز است که توسط نجاری به نام ژپتو ساخته می‌شود و بعد توسط یک پری مهربان در بدنش جان دمیده می‌شود.
کریس واتس در حال نوشتن فیلم‌نامه این فیلم است. او همچنین از تهیه‌کنندگان فیلم هم هست.
تام هنکس قرارداد بازی در نقش کلنل تام پارکر را امضا کرده که مدیر برنامه‌های الویس پریسلی بود و او هنگام بازی در این فیلم در استرالیا هم‌راه همسرش ریتا ویلسون به ویروس کرونا مبتلا شد.
از جدیدترین نقش‌آفرینی‌های هنکس می‌توان به بازی در «سگ تازی» درامی درباره جنگ جهانی دوم اشاره کرد که جولای در اپل تی‌وی پلاس به نمایش درآمد.
هنکس ۶ بار نامزدی اسکار را کسب کرده است و جدیدترین آنها برای بازی در «یک روز زیبا در محله» بود که در جوایز اسکار ۲۰۲۰ کسب شد.

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1244171
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
137
129
386
1239482
10006
15244
1244171

آی‌پی شما: 3.145.65.134
امروز: سه شنبه، 25 ارديبهشت 1403