یک‌سد و شصت و هفتمین شماره‌ی هفته نامه یک صفحه منتشر شد

در این شماره می‌خوانید:
ناکارآمدی تحزب نتیجه، عمل‌کرد احزاب است!

با وجود بستری که برای فعالیت حزبی در کشور فراهم است اما احزاب با عمل‌کرد خود موجب ناکارآمدی تحزب در کشور شدند.


به گفته مسوولان شرایط برای فعالیت حزبی در کشور فراهم است و در برخی سطوح حتا مشوق‌هایی برای این موضوع در نظر گرفته شده است. با این حال طی ۴ دهه گذشته احزاب و تشکل‌های سیاسی ضعیف‌ترین عمل‌کرد را داشته و تا امروز نتوانسته‌اند انتظارات را برآورده کنند.
در این‌باره عباسعلی کدخدایی، سخن‌گوی شورای نگهبان گفت: متأسفانه در کشور ما احزاب هم خوب شکل نگرفتند و هم خوب عمل نکردند و نتوانستند اعتماد مردم را نسبت به خود جلب کنند. به‌رغم این‌که در کشور قانون احزاب هست و قانون اساسی هم فعالیت احزاب را به رسمیت شناخته است و بسیاری از مسوولان و مقامات نیز در رابطه با فعالیت احزاب اظهار نظر کرده‌اند اما هنوز نتوانسته‌ایم احزاب فعال در جامعه ببینیم که برای اداره کشور مردم به آن‌ها اعتماد کنند و آن‌ها بتوانند نیاز جامعه را برآورده کنند.
مراقب قاتل خاموش باشیم
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان در خصوص احتمال گازگرفتگی در فصول سرد سال هشدار داد.
رضا میرزایی از شهروندان خواست بررسی وسایل گازسوز توسط سرویس‌کار مجاز و اطمینان از تهویه‌ی کافی فضای ساختمان‌ها را مورد توجه جدی قرار دهند و گفت: با فرا رسیدن فصل سرما، متأسفانه به‌ دلیل عدم رعایت نکات ایمنی در وسایل گرمایشی، هرساله تعدادی از شهروندان دچار گازگرفتگی و مرگ می‌شوند.
وی افزود: گازگرفتگی، ازجمله حوادثی است که معمولاً دار اثر فقدان دودکش مناسب برای وسایل گازسوز، به ‌خصوص بخاری و آبگرمکن، و عدم تهویه‌ی کافی در فضای بسته رخ می‌دهد.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان ادامه داد: حتماً قبل از روشن کردن بخاری، باید دودکش‌ها بازدید شود و هر وسیله‌ی گازسوز، باید دارای یک دودکش استاندارد، مجزا و مجهز به کلاهک باشد.

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1241750
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
1092
1176
2268
1231446
7585
15244
1241750

آی‌پی شما: 18.188.70.255
امروز: دوشنبه، 17 ارديبهشت 1403