انتخابات نماینده مدیران مسوول در هیأت نظارت به مرحله دوم رفت

هجدهمین دوره انتخابات تعیین نماینده مدیران مسوول در هیأت نظارت بر مطبوعات به دلیل به نصاب نرسیدن آرای نامزدها، به مرحله دوم رفت.


به گزارش دبیرخانه هیأت نظارت بر مطبوعات، دبیر این هیأت با اعلام این‌که هجدهمین دوره انتخاب نماینده مدیران مسوول در هیأت نظارت بر مطبوعات ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه ۲۰ آبان ۹۹ به پایان رسید، گفت: با مشارکت ۲۲۶۱ نفر از مدیران مسوول واجد شرایط، نصاب مشارکت بالای ۰۵ درسدی در برگزاری انتخابات در مرحله نخست به دست آمد.
وی افزود: با توجه به صراحت آیین نامه اجرایی انتخابات، منتخب مدیران مسوول نیز بایستی اکثریت مطلق آرا را کسب نماید که این نصاب، با اندکی فاصله به دست نیامد.
ظهوریان افزود: بر همین اساس و مطابق تبصره یک ماده ۳۳ آیین نامه اجرایی قانون مطبوعات، انتخابات دو هفته بعد در روز سه‌شنبه، ۴ آذرماه برگزار می‌شود.
دبیر هیأت نظارت بر مطبوعات ضمن تقدیر از خبرنگاران و مدیران رسانه‌ها برای حضور مناسب در انتخابات، از نمایندگان قوه قضائیه، پلیس فتا و مرکز ماهر وزارت ارتباطات که در طول برگزاری انتخابات، حضور فعال و موثری داشتند، قدردانی کرد.
هجدهمین دوره انتخاب نماینده مدیران مسوول در هیأت نظارت بر مطبوعات ۲۰ آبان ‌ماه ۹۹ از ساعت ۱۰ صبح آغاز و با تأیید کمیته ناظر بر انتخابات، پس از تمدید نیم ساعته در ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه، در ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه به پایان رسید.
شایان ذکر است دور دوم این انتخابات ۴ آذرماه با حضور تمام نامزدهای تأیید صلاحیت‌ شده و تمام واجدین شرایط شرکت در انتخابات برگزار می‌شود.

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1242087
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
1429
1176
2605
1231446
7922
15244
1242087

آی‌پی شما: 3.129.210.17
امروز: دوشنبه، 17 ارديبهشت 1403