یک‌سد و شصت و ششمین شماره‌ی هفته نامه یک صفحه منتشر شد

در این شماره می‌خوانید:

چرا پارلمان شهری درگیر فساد می‌شود؟


دادستان عمومی و انقلاب بوشهر با اشاره به دستگیری دومین عضو شورای شهر بوشهر در ارتباط با تخلفات مالی در شهرداری بوشهر گفت: تاکنون ۱۵ نفر دستگیر شده‌اند.
علی حسن‌پور اظهار داشت: تاکنون ۱۵ نفر در ارتباط با پرونده تخلفات مالی در شهرداری بوشهر دستگیرشده‌اند که شامل ۱۳ کارمند و دو عضو شورای شهر است.
استان مازندران: دستگیری ۱۵ نفر از مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر ساری
در جریان دستگیری‌ها در مازندران ابتدا ۱۴ نفر بازداشت شدند. به‌ طوری‌که ابتدای شهریور ماه حجت‌الاسلام محمد صادق اکبری رییس‌کل دادگستری مازندران اظهار داشت: دستگاه قضائی با هم‌راهی و پی‌گیری اداره کل اطلاعات و دیگر ضابطان، بیش از ۱۰ نفر از مدیران و مسوولان سابق شهرداری و ۴ نفر از اعضای شورای شهر ساری را به اتهام اخذ رشوه، اختلاس، تضییع حقوق عمومی و سایر جرایم مالی مرتبط دستگیر کردند.
وی افزود: برخی با از این افراد با قرار وثیقه از زندان آزاد شدند و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد و ممکن است در آینده نزدیک به تعداد دستگیر شدگان اضافه شود.
هم مورچه تونل می‌زند و هم لاک‌پشت می‌دود
منصور میرحسینی
اگر مسوولین می‌خواهند مردم همیشه خوش‌حال باشند! باید کارهای عمرانی پیش چشم باشد، ببینند و قبول کنند که دائم کار انجام می‌شود.
یکی دیگر از کارهای دولت مردان، ادغام ادارات است. تا درآمدهای کشور کم‌تر تلف شود و بی خودی کارمند نسازیم و جذب نکنیم. مردم هم با ایجاد مشاغل مختلف هم برای خود و هم دیگران و حتا اتباع خارجی فرصت شغلی ایجاد کنند.
چرا بی خود و تند و تند، کارهای عمرانی ایجاد می‌شود. تونل‌های مختلف با اندازه‌ها و ابعاد مختلف برای دفع فاضلاب، ساخت پی در پی سدهای گوناگون برای جمع کردن آب‌های هرز حال اگر آبی هم نباشد، نباشد!

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1242438
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
347
1433
2956
1231446
8273
15244
1242438

آی‌پی شما: 3.140.242.165
امروز: سه شنبه، 18 ارديبهشت 1403