شایعه مرگ شجریان کذب است

بابک حیدری اقدم، مدیر عامل بیمارستان جم روز دوشنبه خبر درگذشت محمدرضا شجریان را تکذیب کرد.


پیش از این خبرگزاری صدا و سیما از مرگ وی خبر داده بود. با این وجود مقامات بیمارستانی که وی در آن بستری است این خبر را رد کردند.
اقدم در واکنش به این خبر گفت: «این خبر را به نقل یکی از هم‌کارهای ما به نام دکتر بهلولی عنوان کردند، دکتر با هیچ‌کدام از خبرگزاری‌ها همچین صحبتی نداشته و این خبر کذب است.»
وی هم‌چنین درباره وضعیت سلامتی شجریان گفت: «استاد کماکان در آی سی یو هستند و تحت نظرند. ایشان تحت درمانند، دفعه قبل هم که بستری شدند مشکلاتی داشتند که رفع شد و مرخص شدند، امیدواریم که این دفعه هم همین اتفاق بیفتد و بهبود پیدا کنند و ترخیصشان کنیم.»
رییس بیمارستان جم از مردم خواست تا وضعیت سلامتی محمدرضا شجریان را «فقط از سایت بیمارستان پی‌گیری کنند» و افزود: «هر تغییری که در شرایط استاد باشد را از سایت بیمارستان اعلام می‌کنیم.»
هم‌زمان حسن عباسی، پزشک معالج شجریان در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با بیان این‌که از روز گذشته وی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری است نوشت: «شرایط عمومی ایشان پایدار نیست وگرفتاری زیادی داریم.»
وی در عین حال تأکید کرد که در حال حاضر «با کمک تمام هم‌کاران پیوسته درخدمت‌شان هستیم ‌و اقدامات گوناگون هرچه لازمست انجام می‌دهیم.
درحال حاضرکه ساعت ۵/۲۰ عصر می‌باشد شرايط هيچ فرقی نكرده و هيچ اتفاقی نیفتاده به شايعات توجه نكنيد.»
شجریان به دلیل «شرایط قلبی ریوی ناپایدار و افت سطح هوشیاری و فشار خون» در بیمارستان جم بستری شده است.
وی تا کنون بارها به دلیل بیماری تحت مراقبت‌های ویژه پزشکی قرار گرفته است.

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1232236
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
60
730
790
1221950
13315
16017
1232236

آی‌پی شما: 18.118.145.114
امروز: دوشنبه، 10 ارديبهشت 1403