در آستانه هفته دفاع مقدس

آغاز نخستین جشنواره فیلم کرمان

نخستین جشنواره فیلم کرمان یک‌شنبه ۳۰ شهریور ماه و در آستانه آغاز هفته دفاع مقدس آغاز به کار می‌کند.


به گزارش روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، محمد رضا علی‌زاده گفت: مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم کرمان یکشنبه ۳۰ شهریور ماه از ساعت ۲۰ در فضای باز باغ موزه هرندی برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: این جشنواره به مدت ۳ روز تا چهارشنبه ۲ مهر ماه هم‌زمان با هفته دفاع مقدس با حضور محدود فیلم سازان و علاقه‌مندان با برنامه‌های متعدد و متنوع برگزار می‌شود.
علی‌زاده گفت: بخش ویژه یادمان سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، بخش مسابقه و بخش جنبی کارگاه‌های آموزشی و جلسات نقد و بررسی فیلم‌های به نمایش در آمده در طی برگزاری جشنواره برپا خواهد شد.
مجتبا دهقانی دبیر تخصصی نخستین جشنواره فیلم کرمان نیز در سخنانی گفت: برنامه‌های این جشنواره در دو محل تدارک دیده شده است.
به گفته دهقانی نمایش آثار راه یافته به مرحله نهایی جشنواره در بخش‌های مسابقه و جنبی در دو سانس صبح و عصر هم‌راه با ورکشاپ‌ها و جلسات نقد و بررسی فیلم‌ها، در تالار اتاق بازرگانی کرمان واقع در ابتدای بلوار جمهوری اسلامی انجام خواهد شد.
وی افزود: هم‌چنین مراسم افتتاحیه جشنواره، بزرگ‌داشت روز ملی سینما؛ یادمان سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و مراسم اختتامیه جشنواره در طول چهار شب از ساعت ۲۰ در محل فضای باز باغ موزه هرندی - چهار راه تهماسب آباد (سمیه) ابتدای بلوار فردوسی - برپا می‌شود.
دبیر تخصصی جشنواره در مورد رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تمهیدات اندیشیده شده در این خصوص نیز گفت: عطف به رعایت پروتکل‌های مندرج در موافقت‌نامه بهداشتی دستورالعمل‌های متعددی برای حضور میهمانان اهالی رسانه و فرهنگ و هنر تدارک دیده شده و اطلاع رسانی در این زمینه انجام گرفته است.
وی تصریح کرد: بر این اساس لازم است مدعوین، قبل از ورود به مکان‌های برگزاری جشنواره در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام و هولوگرام مربوطه را دریافت کنند، ضمن این‌که تأکید شده به دلیل ظرفیت محدود از آوردن هم‌راه خودداری شود.
دهقانی ادامه داد: علاوه بر این موارد تأکید شده است که از آوردن خردسالان به مکان‌های برگزاری خودداری شود و میهمانان و شرکت کنندگان؛ در زمان ورود به مکان باغ موزه هرندی جهت حضور در هر کدام از مراسم چهار گانه - افتتاحیه، بزرگ‌داشت روز ملی سینما، یادمان شهید حاج قاسم سلیمانی و اختتامیه جشنواره - حتماً کارت دعوت جشنواره را به هم‌راه داشته باشند. ضمن این‌که نیروهای هلال احمر و کارشناسان بهداشتی در ورودی محل‌های برگزاری مراسم جشنواره حضور دارند و تمهیدات بهداشتی لازم را انجام خواهند داد.

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1242976
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
67
818
3494
1231446
8811
15244
1242976

آی‌پی شما: 18.221.98.71
امروز: چهارشنب، 19 ارديبهشت 1403