مدیر خانه‌ی مطبوعات کرمان:

عمل‌کرد مدیران دستگاه‌های اجرایی کرمان بررسی می‌شود

مدیر خانه مطبوعات کرمان گفت: از ۱۳ تا ۱۸ بهمن ماه در دو نوبت صبح و عصر نشست‌های خبری و میزگردهای تخصصی به منظور بررسی عمل‌کرد مدیران دستگاه‌های اجرایی در کرمان برگزار می‌شود.

روح الله خدیشی اظهار کرد: ۴۰ ‌سالگی انقلاب فرصت مناسبی است که عمل‌کرد مدیران استانی با حضور رسانه‌ها به چالش گذاشته شود. به همین منظور با هم‌کاری دستگاه‌های اجرایی استان کرمان روزانه نشست‌های تخصصی را هر روز ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌کنیم که اطلاعات آن روزانه در اختیار خبرنگاران قرار می‌گیرد.
وی گفت: در میزگردهای بعد از ظهر گفت‌و‌گوها شکل تخصصی دارد و به میزبانی سرپرستی خبرگزاری‌ها در استان برپا می‌شود و خبرنگاران بسته به شاخه‌ی تخصصی فعالیت‌شان می‌توانند در این میزگردها شرکت کنند.
خدیشی افزود: هیأت مدیره خانه‌ی مطبوعات در سال جاری همواره تلاش کرده است تا با برپایی نشست‌های خبری فرصت مطالبه‌گری را برای رسانه‌ها فراهم آورد اما متأسفانه در برخی موارد با عدم علاقه به پاسخ‌گویی مدیران بخش دولتی و نیمه دولتی روبه‌رو بوده است.
مدیرخانه مطبوعات و رسانه‌های کرمان ادامه داد: پاسخ‌گویی و شفافیت همواره دغدغه‌ی اصلی دولت و استاندار کرمان بوده است و امید داریم استاندار کرمان در این راستا با برگزاری نشست‌های خبری منظم در طول سال به استقبال مطالبه‌گری برود.
خدیشی با بیان این‌که بعد از هر روی‌دادی که نیاز به پاسخ‌گویی بوده است با دستگاه‌های دولتی و غیردولتی برای برپایی نشست خبری مکاتبه انجام گرفته است، افزود: در بسیاری از موارد تقاضای ما برای برگزاری نشست خبری با استقبال مدیران روبه‌رو بوده است اما هستند مسولانی که علاقه‌یی به حضور در معرض پرسش‌های خبرنگاران را ندارند.
وی گفت: مثلاً کارخانه‌یی با عمل‌کرد اشتباه زیرمجموعه‌اش در برخورد با حیوانات زمینه‌ی انتشار اخبار منفی در استان را فراهم می‌کند، وقتی تقاضای نشست خبری مدیر کارخانه را داریم هیچ توجهی نمی‌شود و برای خدشه وارد کردن به چهره‌ی استان کرمان به جایی پاسخ‌گو نیستند.
مدیرخانه‌ی مطبوعات و رسانه‌های کرمان توضیح داد: رسانه‌های کرمان بر سر مصالح استان در سخت‌ترین شرایط کنار هم هستند و از مطالبه‌ی حقوق مردم کوتاه نمی‌آیند، ما هم در خانه‌ی مطبوعات مسوولانی که از پاسخ‌گویی گریزان هستند را به مردم معرفی می‌کنیم.

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1229704
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
849
685
7754
1220432
10783
16017
1229704

آی‌پی شما: 3.138.174.174
امروز: جمعه، 07 ارديبهشت 1403