تیم ملی فوتبال ساحلی ایران قهرمان جام ملت‌های آسیا شد

تیم ملی فوتبال ساحلی با شکست ژاپن موفق شد قهرمان جام ملت‌های آسیا شود و برای سومین بار در این مسابقات جام قهرمانی را بالای سر ببرد.


ملی‌پوشان در دیدار فینال که سواحل پاتایا برگزار می‌شد موفق شدند با نتیجه‌ای قاطع ۶-۰ حریف قدرتمند خود را شکست دهند.
در پایان این رقابت‌ها مسلم مسی‌گر کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به عنوان بهترین بازیکن جام ملت‌های فوتبال ساحلی آسیا انتخاب شد. همچنین مهدی میرجلیلی، نیز عنوان بهترین دروازه‌بان این دوره را از آن خود کرد.
ملی‌پوشان با درخشش در این مسابقات توانستند مجوز حضور در بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۳ را که در دبی برگزار می‌شود، کسب کنند. همراه ایران دو تیم ژاپن و عمان که در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند نیز به همراه امارات میزبان نمایندگان قاره آسیا در آن رقابت‌ها خواهند بود.
پیش از این ملی‌پوشان ایرانی در جام ملت‌های ساحلی سال ۲۰۱۷ عنوان قهرمانی را کسب کرده بودند اما در سال ۲۰۱۹ با پذیرش شکست در مقابل ژاپن از دور رقابت‌ها حذف شدند. دور بعدی این بازی‌ها در سال ۲۰۲۱ به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نشد و حالا ایران موفق شد قهرمان سال ۲۰۲۳ رقابت‌های آسیایی فوتبال ساحلی شود.
سعید پیرامون، بازیکن تیم ملی که در رقابت‌های جام بین قاره‌ای در دبی، پس از گل‌زنی به نشانه همراهی با اعتراضات ایران، به صورت نمادین موهای خود را قیچی کرده بود، مدتی از سوی رسانه‌های حکومتی و تندروها مورد حمله قرار گرفت و به دلیل آنچه از سوی رسانه‌های اصول‌گرا «رفتارهای ساختارشکنانه» نامیده شد، مورد انتقاد قرار گرفت.

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1241317
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
659
1176
1835
1231446
7152
15244
1241317

آی‌پی شما: 3.138.204.208
امروز: دوشنبه، 17 ارديبهشت 1403