آقای پیروانی به خودت بیا!

پرسپولیس دوباره امتیاز از دست داد و مسوولان این باشگاه دوباره بهانه تراشیدند.


پرسپولیس در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر برابر هوادار بدون گل متوقف شد تا بعد از تساوی در دیدار رفت، ۲ امتیاز دیگر از کف این تیم در دیدار برگشت برود. با این تساوی، پرسپولیس مسیر قهرمانی را برای استقلال در فصل جاری هموارتر کرد.
مطابق با هفته‌های گذشته که پرسپولیسی‌ها امتیاز از دست دادند و بعد از بازی اعتراض داشتند، پس از این بازی هم اعتراض آن‌ها به گوش رسید. مربی پرسپولیس، مدیرعامل این باشگاه و نهایتا افشین پیروانی اعتراضاتی را نسبت به داوری و اینکه نتایج بیرون از زمین مسابقه رقم می‌خورد داشتند. این‌ها بهانه‌های عجیبی است که پیش از این پرسپولیسی‌ها و زمانی که در صدر جدول لیگ بوده و با اعتراض سایر تیم‌ها مواجه می‌شدند، به وفور شنیده اند و بار‌ها نسبت به ایراد چنین اعتراضاتی انتقاد کرده اند.
حال چطور است که پرسپولیس در این فصل بعد از هر ناکامی‌ای اعتراضاتی مشابه ایراد می‌کند و توقع دارند که حرفشان درست است و باید به کرسی بنشیند. فراتر از این موارد، صحبت‌های کوتاه، ولی بحث‌برانگیز افشین پیروانی است؛ مدیر تیم پرسپولیس بعد از این دیدار و پس از درخواست خبرنگاران برای مصاحبه گفت: «هر زمانی که به ما هم امتیاز معیشتی دادند، صحبت می‌کنم!». حال سوال اینجاست که بروز چنین رفتاری آیا در مکتب پرسپولیس است؟ پرسپولیس ۵ فصل متوالی قهرمان لیگ برتر ایران شده و هر بار نشان داده که می‌توان با سختکوشی و تمرکز بر مشکلات فائق آمد. این شعار که «قوی‌تر از بهانه هایتان باشید» را مکررا پرسپولیسی‌ها بیان کرده اند. در همین بین بد نیست که افشین پیروانی و سایر مسوولان پرسپولیس هم به خودشان آمده و دست از بهانه جویی‌های مکرر بردارند. پرسپولیس بزرگتر از این بهانه جویی هاست و هوادارانش شاید از نحوه قضاوت در بازی‌ها و یکی دو مورد دیگر آگاه باشند، ولی ضعف در خط دروازه و مشکلات عدیده در خط حمله که ناشی از کم و کاستی‌های فنی است را هم به خوبی دیده و تحلیل می‌کنند.

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1241367
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
709
1176
1885
1231446
7202
15244
1241367

آی‌پی شما: 3.146.255.127
امروز: دوشنبه، 17 ارديبهشت 1403