بوکسور ایرانی به آلمان پناهنده شد

بوکسور ایرانی که برای حضور در رقابت‌های جهانی همراه با تیم ملی ایران راهی ایتالیا شده بود، سر از آلمان در آورده و درخواست پناهندگی کرده است.


امید احمدی صفا، عضو تیم ملی مشت‌زنی ایران که برای حضور در مسابقات راهی ایتالیا شده بود پس از ورود به این کشور بدون این‌که به اعضای تیم ملی اطلاع دهد ایتالیا را به مقصد آلمان ترک کرد. رسانه‌های داخلی ایران گزارش داده بودند که این بوکسور جواب تلفن مسوولان تیم ملی را هم نمی‌داده است.
بعد از مدتی بی‌خبری چهارشنبه ۵ آبان این مشت‌زن تیم ملی در گفت‌وگو با چندین رسانه، خبر حضور خود در آلمان و درخواست پناهندگی از این کشور را تأیید کرده است. احمدی صفا می‌گوید بعد از حضور در مسابقات جهانی ایتالیا و صعود به فینال در این مسابقات از حضور در دیدار پایانی امتناع کرده و اردوی تیم ملی را ترک کرده است.
این بوکسور که انتقادات زیادی را متوجه مربیان و مسوولان فدراسیون مشت‌زنی کرده است همچنین می‌گوید بعد از صعود به دیدار پایانی بدون این‌که بداند با ورزشکاری از اسرائيل عکس گرفته و همین مسأله باعث شده تا مسوولان فدراسیون او را تهدید کنند. احمدی صفا می‌گوید بعد از این ماجرا تصمیم گرفته از ایتالیا خارج و خود را به آلمان برساند و آنجا درخواست پناهندگی دهد. این مشت‌زن ۲۹ ساله همچنین می‌گوید مسوولان فدراسیون در ایران همسر و خانواده او را تهدید کرده‌اند و تلاش داشتند با «ارعاب» این ورزشکار را به بازگشت به اردوی تیم ملی ترغیب کنند.
مسوولان فدراسیون مشت‌زنی ایران هنوز واکنشی به اظهارات این مشت‌زن سابق تیم ملی نداشته‌اند.

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1236433
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
34
2234
4987
1221950
2268
15244
1236433

آی‌پی شما: 3.129.249.105
امروز: پنج شنبه، 13 ارديبهشت 1403