فولاد قهرمان جام حذفی شد

بازی محتاطانه فینال و پیروزی ۴-۲ فولاد در ضربات پنالتی

تیم فولاد قهرمان جام حذفی ایران شد؛ اتفاقی خوشحال‌کننده برای خوزستانی‌ها که در فوتبال ایران همیشه تیم‌های بزرگ و ستاره‌های ماندگار داشته‌اند.

استقلال جامی را از دست داد که از ماه‌ها پیش برایش نقشه کشیده بود. وقتی بخت قهرمانی استقلال در لیگ برتر از دست رفت، جام حذفی به تنها امید تبدیل شد و از دست رفتن فرصت قهرمانی در جام حذفی شاید غم‌انگیزترین صحنه فصل برای هواداران استقلال شد که همچنان به سوءمدیریت در این باشگاه اعتراض دارند.
بازی فولاد-استقلال در فینال جام حذفی در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با نتیجه ۴-۲ در ضربات پنالتی و با پیروزی فولاد به پایان رسید. فولاد و استقلال در ۹۰ دقیقه دیدار نهایی جام حذفی نتوانستند دروازه یکدیگر را باز کنند. دستور هر دو مربی برای این بازی حساس احتیاط بود اما فولاد در دقایق پایانی بازی چند موقعیت عالی برای گل زدن داشت؛ فرصت‌هایی که با بداقبالی از دست داد. آن هم در دقایقی که یک گل فرصت جبران برای استقلال باقی نمی‌گذاشت.
استقلال جامی را از دست داد که تنها امید هوادارانش در این فصل بود. باشگاه استقلال که تمام فصل گذشته را با بحران مدیریت پشت سر گذاشت و اختلاف‌های بین فرهاد مجیدی و احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال، روزهای بدی را برای این تیم رقم زد که شاید با نتیجه تمام آن سوءمدیریت‌ها در دیدار نهایی جام حذفی روبه‌رو شد.
البته این موضوع باعث نمی‌شود که به مربیگری فرهاد مجیدی انتقادی وارد نباشد. مجیدی برای فینال جام حذفی برنامه‌ای نداشت که بتواند در ۹۰ دقیقه و در جریان بازی پیروز باشد و نباید فینال را به ضربات پنالتی می‌کشاند. فراموش نکنیم که مجیدی در مقایسه با جواد نکونام بازیکنان باکیفیت‌تری در اختیار داشت اما نتوانست فوتبال باکیفیت‌تری به نمایش بگذارد.
فولاد قهرمان جام حذفی شد و استقلال غرق در بحران‌های داخلی است. این نمی‌تواند آینده جذابی را برای استقلال رقم بزند. استقلال به زودی باید کارش را در نقل و انتقالات و البته لیگ قهرمان آسیا شروع کند و شکل دادن این تیم با کیفیت نازل مدیریت در باشگاه استقلال کار آسانی نیست.

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1232228
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
52
730
782
1221950
13307
16017
1232228

آی‌پی شما: 3.134.77.195
امروز: دوشنبه، 10 ارديبهشت 1403