پرونده تلخ برایتون بسته شد

روزهای تلخ علی رضا جهانبخش در برایتون تمام شد.

او پیراهن فاینورد را پوشید تا خاطرات سابق خود در لیگ هلند را بازسازی کند. جهانبخش قراردادی را با باشگاه فاینورد به مدت ۳ فصل تا سال ۲۰۲۴ در ورزشگاه دکویپ روتردام امضا کرد و گزینه‌ای برای تمدید یک فصل دیگر نیز در قرارداد او گنجانده شد.
فرانک آرنسن، مدیر فنی فاینورد، از ورود بهترین گلزن ۴ سال پیش هلند خوشحال است: «برای تقویت خط حمله تیم، جهانبخش را به تیم اضافه کردیم. بازیکنی که ثابت کرده است برای چندین فصل به بازدهی بالایی دست می‌یابد. او اکنون در مرحله‌ای قرار دارد که می‌تواند به سرعت از ارزش زیادی برای ما برخوردار باشد.»
باشگاه فاینورد ثروت بزرگی در نقل‌ و ‌انتقالات در اختیار ندارد و بر این مبنا، خرید جهانبخش شاید خلاقانه تعبیر شود.
جهانبخش درباره این انتخاب گفت: «برای برگشتن به زمین صبر ندارم. در طول مدت حضور من در آلکمار، اسلوت به عنوان دستیار مربی یکی از افرادی بود که به من کمک کرد تا بازیکن بهتری شوم. بنابراین وقتی او تماس گرفت و پرسید که آیا می‌خواهم به فاینورد بیایم، به او گفتم که برای انجام این انتقال می‌خواهم همه تلاش خود را به‌کار گیرم. شک نداشتم.»
جهانبخش، بازیکن ۲۷ ساله ایرانی، هنوز فرصت دارد که پرونده ناموفق بازی در برایتون را فراموش کند. باشگاه‌های هلندی از یاد نبرده بودند که جهانبخش چگونه می‌تواند در هلند آقای گل باشد. فاینورد که در فصل گذشته نتوانست مدعی قهرمانی در هلند باشد، شاید خود را با جهانبخش به جمع قدرت‌های درجه اول لیگ برگرداند. آرنولد مارتین اسلوت جانشین دیک ادووکات شده است. جهانبخش اطمینان دارد که زیر دست اسلوت دوباره فرصت درخشش در لیگ هلند را خواهد داشت.
فاینورد از قدرت‌های سنتی لیگ هلند است که در تاریخ آن، رودگولیت و یوهان کرایف برایش بازی کرده‌اند. اما باشگاه فاینورد از انتخاب مربی کم‌تجربه‌ای چون اسلوت گرفته تا انتخاب ستاره سابقی مانند جهانبخش، بخت خود را با انتخاب‌هایی می‌آزماید که باید مثل پدیده یا ستاره‌ای بازیابی‌شده در این باشگاه بدرخشند.

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1238796
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
288
1405
7350
1221950
4631
15244
1238796

آی‌پی شما: 52.14.85.76
امروز: شنبه، 15 ارديبهشت 1403