هیچ مدرکی برای فرازمینی‌ها یافت نشد

هیچ مدرکی وجود ندارد که تأیید کند پدیده‌های هوایی غیرقابل توجیهی که در سال‌های اخیر بارها توسط خلبانان ارتش ایالات متحده مشاهده شده، مربوط به موجودات فرازمینی است.

این نتیجه تحقیقات مقامات اطلاعاتی ایالات متحده آمریکا درباره‌ی این پدیده‌های مرموز بود؛ با این وجود این مقامات هنوز نمی‌توانند دلیل وجود این اشیای پرنده‌ی اسرار آمیز در هوا را توضیح دهند.
پنتاگون حدود یک سال پیش از این در اوت ۲۰۲۰ م اعلام کرده بود که در حال ایجاد کارگروه جدید تحت مدیریت نیروی دریایی ایالات متحده برای تحقیق درباره اشیای پرنده ناشناس یا به طور اختصار «یوفوها» است.
رزونامه نیویورک تایمز ایالات متحده که چکیده‌ی نتایج این تحقیقات را به نقل از منابع آگاه منتشر کرده، به نقل از مقامات اطلاعاتی آمریکا می‌نویسد آنچه روشن و قابل تأیید است این‌که این اشیای پرنده‌ی غیرمعمول، بخشی از تجهیزات و فن‌آوری‌های پیشرفته و مخفی پنتاگون نیستند.
با این وجود، حتا با بررسی اسناد مربوط به بیش از ۲۰ شیء پرنده ناشناس که طی دو دهه گذشته گزارش شده، هنوز نمی‌توان توضیحی برای وجود آن‌ها و حرکات اسرارآمیزشان از جمله سرعت غیرمعمول، تغییر مسیرهای ناگهانی و توانایی عجیب‌شان در ناپدید شدن‌ داشت.
این مقامات که به شرط ناشناس ماندن با نیویورک تایمز صحبت کرده‌اند، می‌گویند که اگرچه به دلیل نبود مدارک روشن نمی‌توان تأیید کرد که یک فن‌آوری فرازمینی‌ در پشت این پدیده‌ها است، اما نمی‌توان آن را نیز به‌طور کامل رد کرد.
مقامات اطلاعاتی و نظامی ایالات متحده بیش از هر چیز از این موضوع نگران هستند که این پدیده‌های مرموز به گونه‌ای با چین و روسیه در ارتباط باشند.
انتظار می‌رود گزارش این تحقیقات تا ۲۵ ژوئن در اختیار کنگره آمریکا قرار گیرد؛ با این وجود در این گزارش بخش‌های کاملاً محرمانه‌ای نیز وجود دارد که بار دیگر شایعات را درباره اسرار پشت پرده‌ی این فن‌آوری‌های ناشناس تقویت می‌کند.
یک سال پیش از این پنتاگون سه ویدئو منتشر کرد که توسط خلبانان نیروی دریایی آمریکا تهیه شده بود و در این ویدئوها اشیائی پرنده در هوا دیده می‌شد. یکی از این ویدئوها که تا سال گذشته در بخش اطلاعات محرمانه طبقه بندی شده بودند، در نوامبر ۲۰۰۴ و دو ویدئوی دیگر در ژانویه ۲۰۱۵ م گرفته شده بودند.

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1244293
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
259
129
508
1239482
10128
15244
1244293

آی‌پی شما: 13.58.184.90
امروز: سه شنبه، 25 ارديبهشت 1403