برنامه آتیلا حجازی برای خرید سهام باشگاه استقلال

مسأله واگذاری سهام باشگاه‌های پُرطرفدار فوتبال ایران، استقلال تهران و پرسپولیس تهران، از موضوعات پایان‌ناپذیر و بحث‌برانگیز در طول چهار دهه اخیر در صحنه فوتبال ایران است

اما اجرای نهایی این برنامه تاکنون با مخالفت دستگاه حکومت در ایران مواجه شده است. حال آتیلا حجازی، بازیکن و مربی پیشین تیم فوتبال استقلال تهران و فرزند ناصر حجازی، استوره فقید فوتبال ایران برنامه و آمادگی خود را درباره خرید سهام باشگاه استقلال تهران، اعلام کرده است.
آتیلا حجازی در گفت‌وگو با رسانه‌های ایران ضمن توضیح برنامه خود اشاره می‌کند: «من حاضرم با مسوولان و متولیان استقلال صحبت کنم و باشگاه استقلال را بخرم. اصلاً هم مبلغش مهم نیست و با هر مبلغی که اعلام کنند، حاضرم سهام باشگاه استقلال را بخرم.»
این عضو خانواده آبی‌پوشان پایتخت ایران ادامه می‌دهد: «اگر آن‌ها واقعاً فروشنده هستند، من اولین نفری هستم که حاضرم سهام این باشگاه را بخرم. پولم هم حاضر است و آماده مذاکره‌ام. اگر هم بخواهند، به صورت کامل توضیح می‌دهم که این پول از کجا آمده است.»
آتیلا حجازی در پاسخ به این پرسش که احتمال واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را به بخش و اشخاص خصوصی در چه حد می‌بیند، خاطرنشان می‌کند: «نمی‌دانم بالاخره این تصمیم را می‌گیرند یا نه. اما اگر قرار است بفروشند، قطعاً به شخص نمی‌فروشند. در نهایت اگر قرار است سهام این باشگاه‌ها را واگذار کنند، یک نهاد یا مؤسسه پیدا می‌کنند که مربوط به دولت باشد و آن را به فرد نمی‌دهند. واقعاً اگر قرار است باشگاه را واگذار کنند من حاضرم بخرم و پولش هم مهم نیست.»
این بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در مورد هدف خود از خرید سهام باشگاه استقلال، تأکید می‌کند: «من برنامه‌های بزرگی در ذهن دارم و دوست دارم این باشگاه به صاحبانش که مردم و هواداران هستند، واگذار شود. اگر من سهام را بخرم، انگار که این باشگاه به هواداران واگذار می‌شود و از لحاظ اقتصادی و درآمدزایی مشاورانی دارم که کمکم می‌کنند تا اتفاقات بزرگی را برای استقلال رقم بزنیم.»
مقامات ورزش جمهوری اسلامی در مورد پیشنهاد آتیلا حجازی تاکنون واکنشی نشان نداده‌اند. با توجه به حساسیت بالای سیاسی و امنیتی این موضوع، گمان می‌رود که تصمیم‌گیری نهایی در این زمینه همچنان در دستور کار وزارت ورزش جمهوری اسلامی قرار نخواهد داشت.

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1244207
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
173
129
422
1239482
10042
15244
1244207

آی‌پی شما: 18.191.194.20
امروز: سه شنبه، 25 ارديبهشت 1403