تایلر به چهارمین پیروزی رسید

جاش تایلر، بوکسور اسکاتلندی موفق شد با پیروزی بر خوزه رامیرز به اولین قهرمان بلامنازع بوکس اسکاتلند تبدیل شد که توانسته هر چهارکمربند اصلی این رشته ورزشی را کسب کند.


تیلر ۳۰ ساله در مبارزه خود با رامیرز که در لاس وگاس آمریکا برگزار شد با امتیاز ۱۱۴ بر ۱۱۲ بر رقیب خود پیروز شد تا بتواند به رکورد ۱۸ برد در ۱۸ مبارزه خود دست یابد. تیلر در ۱۳ مسابقه توانسته با کسب امتیاز کامل (ناک اوت) حریفان خود را شکست دهد.
در سوی مقابل رامیرز پس از کسب ۲۶ برد پیاپی که ۱۷ مورد آن با کسب امتیاز کامل همراه بود، نخستین شکست دوران حرفه‌ای خود را پذیرفت.
مسابقه این دو بوکسور قدرتمند در حالی برگزار شد که در راندهای ابتدایی این رامیرز بود که بهتر از حریف خود ظاهر شده بود. با این حال هر چه مسابقه به راندهای پایانی خود نزدیک‌تر شد مشت‌زن اسکاتلندی توانست قدرت خود را به حریف دیکته کندد و در نهایت دستش به عنوان فرد پیروز بالا رود.
تیلر در حال حاضر ششمین بوکسوری است که توانسته به هر چهار کمربند قهرمانی در مسابقات بوکس حرفه‌ای دست یابد.
این مشت‌زن اسکاتلندی حالا کمربندهای IBF ، WBA ، WBO و WBC را در کارنامه خود دارد. تیلر پیش از دیدار با رامیرز، رجی پروگریس را شکست داده و توانسته بود کمربند WBA را دریافت کند. او همچنین با شکست ایوان رانچیک عنوان IBF را به کارنامه حرفه‌ای خود افزوده بود.

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1244068
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
34
129
283
1239482
9903
15244
1244068

آی‌پی شما: 18.218.129.92
امروز: سه شنبه، 25 ارديبهشت 1403