سرمربی شهرداری بم:

بازی وچان کردستان و شهرداری بم زیباترین دیدار فوتبال بانوان بود

سرمربی تیم فوتبال شهرداری بم گفت: دیدار دو تیم وچان کردستان و شهرداری بم یکی از زیباترین بازی‌های فوتبال بانوان کشور بود.

مرضیه جعفری در کنفرانس بعد از بازی تیم‌های وچان کردستان و شهرداری بم، اظهار داشت: امروز دو تیم بازی بسیار زیبایی به نمایش گذاشتند.
وی با اشاره به جایگاه دو تیم در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، ادامه داد: بازی دو تیم بدون شک یکی از بهترین بازی‌های فوتبال بانوان کشور بود و خوش‌حالم که این بازی با برد تیم ما به پایان رسید.
سرمربی تیم شهرداری بم گفت: ما در خصوص اهمیت این دیدار با بازی‌کنان صحبت کرده بودیم و با توان هر چه تمام‌تر وارد این رقابت شدیم و خوش‌بختانه بازی‌کنان آن‌چه که وظیفه داشتند را به بهترین شکل ممکن اجرا کردند.
وی ضمن تقدیر از میزبانی استان کردستان، بیان کرد: خوش‌بختانه استبقال خوبی از ما صورت گرفت و به‌رغم این‌که در جریان بازی یکی دو حاشیه به وجود آمد ولی به هر حال باید قبول کرد که این دیدار بسیار مهم بود.
جعفری یادآور شد: در نیم فصل دوم رقابت‌ها ما بازی‌کنی را از دست نخواهیم داد ولی در صورت نیاز احتمال این‌که بازیکن جدیدی را جذب کنیم زیاد است.
وی با اشاره به سابقه تیم شهرداری بم در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، افزود: تیم شهرداری بم تاکنون ۶ دوره قهرمان رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان شده است و به همین دلیل انتظار از ما برای ادامه این موفقیت‌ها زیاد است.
دیدار تیم‌های وچان کردستان و شهرداری بم در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور در سنندج با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تیم مهمان به پایان رسید و این تیم با کسب ۱۱ همین برد پیاپی به قهرمانی نیم فصل رسید.

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1230337
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
64
1418
8387
1220432
11416
16017
1230337

آی‌پی شما: 18.119.126.80
امروز: شنبه، 08 ارديبهشت 1403