استقلال و پرسپولیس کدام یک پیروز برنده دربی؟

پیش‌کسوت تیم فوتبال استقلال گفت: آبی پوشان در هفته‌های گذشته، شرایط خوبی داشتند و باید شاهد یک بازی زیبا باشیم.

امیر هاشمی مقدم با اشاره به برگزاری دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس گفت: آبی پوشان در هفته‌های گذشته به بردهای خوبی دست پیدا کردند و از شرایط روحی و روانی خوبی برخوردارند. آن‌ها در خط هافبک، دفاع و حمله نمایش قابل قبولی داشتند و مطمئناً هر دو تیم برای پیروزی به میدان خواهند آمد و این می‌تواند بر جذابیت‌های بازی بیفزاید.
وی افزود: با توجه به اختلاف دو امتیازی که بین دو تیم وجود دارد، حساسیت‌های بازی بیش‌تر خواهد شد و هر تیمی که برنده شود می‌تواند موقعیت خود را در جدول بهتر کند.
هاشمی مقدم ادامه داد: استقلال در هفته‌های اخیر توانسته است امتیاز خوبی کسب کند و خود را از اواسط جدول به رده دوم برساند و مطمئناً تنها هدف این تیم پیروزی برابر پرسپولیس است تا بتواند به صدر جدول برسد.
پیش‌کسوت استقلال در پاسخ به این سوال که نتیجه بازی را چه پیش بینی خواهید کرد؟ اظهار داشت: پیش بینی این دیدار همیشه سخت بوده است و هر دو تیم هم محتاط بازی می‌کنند و هم می‌خواهند از موقعیت‌های خود به بهترین وجه استفاده کرده تا برنده این دیدار باشند.
وی در پاسخ به این سوال که چه فاکتورهایی می‌تواند باعث امتیازگیری در این دیدار شود؟ گفت: حفظ آرامش، خون‌سردی و استفاده از موقعیت‌های به دست آمده ضامن موفقیت تیمی خواهد بود که بتواند این فاکتورها را در بازی رعایت کرده و به پیروزی دست پیدا کند.

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1230720
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
447
1418
8770
1220432
11799
16017
1230720

آی‌پی شما: 18.191.195.110
امروز: شنبه، 08 ارديبهشت 1403