انفجار و آتش‌سوزی در یک مرکز درمانی

مرکز درمانی و تصویربرداری پزشکی سینا اطهر واقع در خیابان شریعتی تهران در نزدیکی ایستگاه متروی تجریش شامگاه سه شنبه آتش گرفت و دست کم ۱۹ کشته بر جای گذاشت.


در تصاویر هم‌رسان شده از این حادثه صدای مهیب دست کم دو انفجار پس از آغاز آتش‌سوزی در این مرکز شنیده می‌شود. شاهدان عینی گفتند آتش سوزی و انفجار حدود ساعت ۸:۴۵ شب روی داده است و چندین خودرو آتش‌نشانی و آمبولانس در محل حاضر شده‌اند.
علی القاصی مهر، دادستان تهران با اعلام آمار این واقعه گفت که ۱۵ تن از جان‌ باختگان زن و ۴ تن از آنان مرد بوده‌اند. به گفته این مسوول قضایی ایران در شامگاه سه‌شنبه، جستجو برای یافتن قربانیان احتمالی دیگر هم‌چنان ادامه دارد.
پیش از این پیمان صابریان، رییس مرکز اورژانس تهران از کشته شدن دست کم ۱۳ تن در این حادثه خبر داده بود.
به گفته صابریان دست کم ۶ نفر از حاضران در محل و نیز دو مأمور آتش‌نشانی نیز بر اثر این روی‌داد ناگوار زخمی و به بیمارستان منتقل شده‌اند.
رسانه‌های داخلی به نقل از استانداری تهران علت احتمالی این روی‌داد را انفجار کپسول‌های گاز هلیوم اعلام کرده‌اند.
در تصاویر هم‌رسان ‌شده در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها، دود غلیظ ناشی از این آتش‌سوزی در آسمان دیده می‌شود و گروهی از افراد حاضر در ساختمان‌های اطراف نیز که در معرض استنشاق دود هستند، در کنار پنجره‌ها مشاهده می‌شوند.
شاهدان عینی هم‌چنین گفته‌اند که در لحظات اولیه جمعیت زیادی در محل حادثه تجمع کرده بودند اما پلیس از نزدیک شدن آن‌ها جلوگیری کرده است. خبرنگاران تلویزیون و رسانه‌های دیگر نیز از نزدیک شدن به محل حادثه و تهیه عکس و ویدیو منع شده‌اند.

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1228271
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
101
2878
6321
1220432
9350
16017
1228271

آی‌پی شما: 52.14.168.56
امروز: پنج شنبه، 06 ارديبهشت 1403