بازی‌کنان تیم ملی والیبال با مچ‌بند سیاه به زمین رفتند

تیم ملی والیبال ایران روز یک‌شنبه ۲۲ دی ‌ماه با پیروزی مقابل چین توانست سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را از آن خود کند اما آن‌چه در این بازی توجه‌ها را به خود جلب کرد، مچ‌بند سیاه بازی‌کنان تیم ملی والیبال برای هم‌دردی با بازماندگان و جان‌باختگان هواپیمای ساقط شده خط هوایی اوکراین توسط پدافند هوایی سپاه پاسداران بود.

سید محمد موسوی، یکی از بازی‌کنان تیم ملی والیبال ایران ساعاتی پیش از این بازی در حساب اینستاگرام خود ضمن ابراز خشم و ناراحتی از وقایع رخ داده نوشته بود: آن‌قدر عصبیم که نمی‌تونم تایپ کنم، نمی‌دونم از چی بگم از کجا بگم.
وی در ادامه با اشاره به احتمال برد و ناتوانی خود از شادی پس از برد افزوده است: من و هم‌تیمیام‌ بعضی وقت‌ها‌ باعث دل خوشی‌‌ مردم می‌شیم ولی الآن دارم خجالت می‌کشم‌ که مردم کشورم تو‌ این وضعیت تأسف‌بار هستن و من بعد از گرفتن امتیاز تو‌ بازی بر حسب عادت خوش‌حالی کنم. الآن که دارم این متن و می‌نویسم ساعت۱۲:۳۰ شب به وقت چین هست و فردا یکی از سرنوشت سازترین بازی‌های عمرم رو پیش رو دارم ولی نه من نه هیچ کدوم از بچه‌های تیم خواب به چشم‌مون نمیاد، یه حسی بهم میگه اصلاً واسه چی بریم تو‌ زمین که چی بشه، گیریم که رفتیم المپیک که چی؟ منی که نمی‌تونم‌ ذره‌یی از غم این ملت کم کنم چه سود دیگه‌یی واسم داره ؟ واسم پول میاره؟ وی در پایان می‌گوید: به خدا قسم اولین بار توی زندگیم که احساس پوچی می‌کنم احساس بدرد نخور بودن.
تیم ملی والیبال ایران در این بازی با نتیجه ۳ بر ۰ پیروز شد. سعید معروف، سید محمد موسوی، شهرام محمودی، میلاد عبادی‌پور، پوریا فیاضی، علی شفیعی و محمدرضا حضرت‌پور در این بازی به میدان رفتند.

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1225023
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
912
1087
3073
1220432
6102
16017
1225023

آی‌پی شما: 3.21.97.61
امروز: سه شنبه، 04 ارديبهشت 1403