اعتراض به اصلاح قیمت بنزین عامل ترافیک در شهر یزد شد

تعدادی از مردم یزد در برخی از خیابان‌های شهر در اعتراض به اصلاح قیمت بنزین، خودروهای خود را در خیابان متوقف کرده و عامل ترافیک چند ساعته در شهر شدند.

در حالی که روز بعد از گرانی بنزین، خیابان‌ها و پمپ بنزین‌های یزد آرام بود، امروز تعدادی از خیابان‌ها و محله‌های یزد شاهد حضور جمعی از مردم معترض به گرانی بنزین بود.
میدان امیرچخماق، میدان شهید بهشتی و حدفاصل میدان باهنر تا میدان امام حسین (ع)، محل مراجعه افرادی بود که به سیاست‌های دولت در زمینه گرانی بنزین معترض بودند.
مردم یزد لغو گرانی بنزین را یک خواسته اقتصادی و اجتماعی می‌دانند، در اجتماعی با متوقف کردن خودروهای خود در مسیرهای یاد شده به این تصمیم دولت واکنش نشان دادند.
تعدادی نیز با اجتماع در مقابل استانداری، با سر دادن شعارهایی خواستار لغو گرانی بنزین شدند.
بنزین گرون‌تر شده، فقیر فقیرتر شده، شعار اصلی مردم در اعتراض به گرانی بنزین خطاب به دولت بود.
در برخی مسیرها، عده‌یی قصد آتش زدن لاستیک را داشتند که از اقدام آن‌ها جلوگیری شد و اجازه داده نشد تا اقدام آن‌ها برای اعتراض به سیاست‌های دولت در زمینه گرانی بنزین، انجام شود.
ساعاتی به جز مسیر میدان شهید باهنر تا میدان امام حسین (ع)، تمام مسیرها باز بود و اجتماع مردم نیز تنها در مقابل استانداری و میدان امیرچخماق ادامه یافت.
شعارهای مردم خطاب به دولت‌مردان به ویژه رییس جمهور، حول محور گرانی بنزین، افزایش فاصله طبقاتی و سیاست غلط اقتصادی دولت است.
نیروی انتظامی، حمایت حمایت نیز از دیگر شعارهای یزدی‌ها در اعتراض به گرانی بنزین بود.

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1216880
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
25
1101
4720
1204988
13976
4470
1216880

آی‌پی شما: 44.212.50.220
امروز: جمعه، 10 فروردين 1403