بلایی که معترضان بر سر خانم شهردار آوردند

شهردار شهر کوچک وینتو در بولیوی هدف حمله معترضان خشمگین قرار گرفت و پا برهنه در خیابان‌ها گردانده شد.

معترضان مخالف دولت در بولیوی، به شهردار یک شهر کوچک حمله برده، به رویش رنگ قرمز پاشیده و موهایش را چیده‌اند.
تظاهرکنندگان پیش از دخالت پلیس و انتقال شهردار از محل، پاتریشیا آرسه، عضو حزب حاکمه ماس را با پای برهنه در خیابان‌ها گرداندند. تظاهرکنندگان شهردار شهر کوچک وینتو را مجبور به امضای استعفا نامه کرده و سپس ساختمان شهرداری را به آتش کشیدند.
معترضان پل نزدیک به شهر وینتو را که بخشی از کوچابامبا است، مسدود کردند. کوچابامبا، از هنگام اعلام نتایج انتخابات مورد اختلاف ۲۰ اکتبر، صحنه تظاهرات مخالف دولت بوده است.
گزارش شده است که توده‌هایی از مردم با شنیدن شایعه کشته شدن دو معترض مخالف دولت در نزدیکی وینتو بسوی ساختمان شهرداری حرکت کردند.
گزارش‌ها حاکی از آن است که معترضان، شهردار را از دفترش بیرون کشیده و در حالی که فریاد قاتل سر داده بوده‌اند، او را در خیابان‌های شهر می‌کشیدند.
لیمبرت گوزمان دانش‌جوی ۲۰ ساله، سومین فردی است که به دنبال برخوردهای خیابانی میان هواداران اوو مورالس و مخالفان او کشته می‌شود.
 مورالس این مرد جوان را قربانی بی گناه خشونت‌هایی توصیف کرده است که به تحریک گروه‌های نژادپرست در میان برادران بولیویایی ما به راه افتاده است.
اعتراض‌ها هم‌چنان پس از سه هفته که از انتخابات ریاست جمهوری می‌گذرد، ادامه دارد. در این انتخابات مورالس که از سال ۲۰۰۶ در این سمت قرار داشته، به پیروزی مجدد دست یافت.

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1221853
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
319
365
1421
1219680
2932
16017
1221853

آی‌پی شما: 18.218.38.125
امروز: شنبه، 01 ارديبهشت 1403