عضو شورای شهر شیراز روانه زندان شد

مهدی حاجتی عضو شورای شهر شیراز برای اجرای حکم بازداشت و به زندان منتقل شد.

مسوول دفتر حاجتی با بیان این‌که پیامکی مبنی بر صدور رای به حاجتی ارسال شد، گفت: در این پیامک جزییات حکم به صورت دقیق منتشر نشده بود.
وی افزود: مأموران اجرای احکام حدود ساعت 15 الا 15.30 با مراجعه به منزل مهدی حاجتی وی را روانه زندان کردند.
مسوول دفتر حاجتی با اشاره به این‌که تا این لحظه از جزییات رای صادره دادگاه تجدید نظر بی اطلاع هستیم، افزود: احتمال دارد که زمان جلب؛ مأموران جزییات حکم را به حاجتی اطلاع داده باشند.
وی با بیان این‌که در حال حاضر تنها از تأیید شدن رای دادگاه بدوی اطلاع داریم، افزود: با توجه به این‌که رای دادگاه بدوی یک سال زندان و تبعید بوده است بنابراین جهت مطلع شدن از این حکم منتظر هستیم تا وکیل حاجتی با حضور در دادگستری از جزییات آن آگاه شود.
او خاطرنشان کرد: مهدی حاجتی تا زمانی که توسط مأموران اجرای احکام جلب شد اطلاعی کافی از حکم نداشت.
رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر شیراز هم با بیان این‌که علی القاعده باید حکم حاجتی به وی ابلاغ شده باشد، گفت: بعد از ابلاغ حکم پرونده وارد مرحله اجرا می‌شود.
سید عبدالرزاق موسوی افزود: قانون پیش‌بینی کرده است که جایگزین حاجتی بعد از دو ماه از نبود وی می‌تواند جایگزین این عضو شورای شهر شود.
روابط عمومی دادگستری استان فارس از حکم یک سال حبس مهدی حاجتی عضو شورای شهر شیراز خبر داد و گفت: این حکم روز 12 خرداد ماه اجرا و وی به زندان منتقل شد.
آن‌طور که روابط عمومی دادگستری فارس اعلام کرده است این حکم قطعیت یافته است و  به اجرا در آمده است. در ادامه خبر روابط عمومی دادگستری استان آمده است: اتهام این عضو شورای شهر فعالیت تبلیغی علیه نظام است و علاوه بر یک سال حبس به دو سال تبعید نیز محکوم شده است.
زهره رستگاری، همسر مهدی حاجتی مدعی شد که همسرش بعد از ظهر بازداشت شدو به زندان منتقل شده است.
مهدی حاجتی متولد 1358 از فعالان سیاسی اصلاح طلب، رییس کمیسیون حقوق شهروندی دوره پنجم شورای شهر شیراز است.

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1229201
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
346
685
7251
1220432
10280
16017
1229201

آی‌پی شما: 3.141.100.120
امروز: جمعه، 07 ارديبهشت 1403