میترا استاد به ضرب پنج گلوله به قتل رسید

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران از قتل همسر محمد علی نجفی شهردار اسبق تهران به ضرب پنج گلوله خبر داد.

محمد شهریاری در توضیح کوتاهی به ایسنا بدون اشاره به نام مقتول گفت: بر اساس اطلاعات موجود همسر نجفی که زن جوانی بود در خانه مسکونی خود در منطقه‌ی سعادت آباد به قتل رسیده است.
طبق نوشته تسنیم وقوع این قتل ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه ظهر امروز 7 خرداد به وقت محلی به پلیس اطلاع داده شد.
از سوی دیگر محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران در گفت‌وگو با فارس در خصوص قتل همسرش گفت: این پرونده در حال بررسی است.
وی در خصوص این‌که آیا وی با فرد یا افرادی درگیری داشته است یا نجفی به فردی مظنون هست، گفت: اجازه بدهید تحقیقات انجام شود.
طبق نوشته رسانه‌های ایران، تیم جنایی و تشخیص هویت، تحقیق از نجفی شهردار سابق و هم‌سایه‌ها را آغاز کرده است و با بازبینی دوربین‌های مداربسته پلیس آگاهی در جست‌وجوی سرنخ‌هایی برای راز گشایی از این جنایت است.
سال ۱۳۹۷ چند ماه پس از استعفای نجفی از شهرداری تهران، خبرهایی از ازدواج مجدد وی منتشر شد. طبق نوشته رسانه‌های ایران نام همسر نجفی، میترا استاد بود.
همسر دوم محمد علی نجفی در همان دوران در گفت‌وگویی که با کانال خبری امید مردم داشت سخنان جنجالی به زبان آورد و گفته بود: متأسفانه به من تهمت زدند که من زن صیغه‌یی دکتر نجفی هستم در حالی که من عقدنامه دارم و حتا اگر صیغه هم باشد هیچ مشکلی نداشت. وی در زمان ازدواج با نجفی ۳۵ سال سن داشت.
وی در آن گفت‌وگو تأکید کرده بود: به ما تهمت زدند که وی روابط نامشروع داشته است، من به همه مردم قول می‌دهم تا الآن من هیچ چیز بدی از دکتر نجفی ندیدم؛ اگر رسانه‌یی که ادعای شفاف سازی دارد و به همسر من تهمت زده است که رابطه نامشروع داشته است، من می‌گویم؛ اولاً وی شاکی خصوصی ندارد و در ضمن من خودم قول می‌دهم اگر هر مشکلی بود؛ شفاف سازی کنم ولی حق دیگران نیست در حریم خصوصی ما وارد شوند.
نجفی از شهریور تا اسفند ۱۳۹۶ شهردار پایتخت ایران بود اما در روزهای آخر اسفند آن سال از سمت خود کناره‌گیری کرد و در سال ۱۳۹۷ اعضای شورای شهر با استعفای او موافقت کردند. او دلیل این استعفا را بیماری عنوان کرده بود.
نجفی علاوه بر شهرداری تهران در سال‌های ۱۳۶۷ تا ۱۳۷۶ وزیر آموزش و پرورش بود و پس آن به سازمان برنامه و بودجه رفت. پیش از این هم در آغاز دهه ۶۰ و در سن ۳۰ سالگی وزیر علوم بود. وی در دولت نخست حسن روحانی هم برای مدت کوتاهی رییس سازمان میراث فرهنگی و گردش‌گری بود.

آخرین مطالب
آمار بازدیدکنندگان سایت
1221830
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
296
365
1398
1219680
2909
16017
1221830

آی‌پی شما: 3.142.124.252
امروز: شنبه، 01 ارديبهشت 1403